כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
טענות נגד החברה

טוויטר לא שילמה בונוסים לעובדים לאחר השתלטות מאסק

טוויטר לא הצליחה לשלם בונוסים שנתיים לעובדים לאחר רכישתה על ידי מאסק למרות הבטחות חוזרות ונשנות. כך על פי תביעה חדשה שהוגשה בשם העובדים  

טוויטר לא שילמה בונוסים לעובדים לאחר השתלטות מאסק
טוויטר: אילוסטרציה צילום: Pixabay

טוויטר לא שילמה בונוסים שנתיים לעובדים לאחר רכישתה על ידי המיליארדר אילון מאסק למרות הבטחות חוזרות ונשנות מצד בכירים לקראת סגירת העסקה כי החברה תעשה זאת, כך על פי תביעה חדשה שהוגשה בשם העובדים.

התביעה הוגשה לבית משפט פדרלי בסן פרנסיסקו על ידי מארק שובינר, שהיה מנהל בכיר בטוויטר עד שעזב את החברה בסוף החודש שעבר. התביעה מבקשת מעמד של תביעה ייצוגית לעובדי טוויטר לשעבר ובהווה שלא קיבלו את הבונוס שלהם לשנת 2022.

"אנו מעריכים שאלפי עובדים היו זכאים לבונוסים", אמרה שאנון ליס-ריורדן, עורכת הדין המייצגת את שופינגר, בהצהרה ל-CNN. "למרות שאין לי מספר מדויק, אנו משערים שהסכום המגיע הוא עשרות מיליונים".

טוויטר, שפיטרה הרבה עובדים מאז השתלטות מאסק על החברה, לא הגיבה לבקשת CNN להגיב על כתב התביעה.

בתלונה נכתב כי לאחר שפורסם כי מאסק רוכש את חברת המדיה החברתית באפריל שנה שעברה, "עובדים רבים העלו חששות לגבי גורל הבונוס השנתי שלהם" אם וכאשר העסקה תיסגר.

בחודשים שקדמו להשלמת העסקה, הבטיחו מנהלי החברה שוב ושוב לעובדים שבנוסים לשנת 2022 ישולמו, כך לפי התלונה. "ההבטחה חזרה על עצמה בעקבות רכישת מאסק", נכתב בתלונה.

עם זאת, למרות ההבטחות, טוויטר עדיין לא שילמה בונוסים, נכתב בתביעה. מארק שובינר עזב את החברה בחודש שעבר בעקבות "התנערות של טוויטר מהבטחות שונות שנתנה לעובדים, כולל אי ​​תשלום בונוסים שהובטחו", כך לפי התלונה.

 

טוויטר אילון מאסק תביעה ייצוגית בונוס שנתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד