כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הסיבה האמיתית לקריסה?

בתו של התסריטאי החרדי: "אין מחילה למי שצפה בסרטים בגזל"

לאן נעלמו סרטי גרובייס אתם תוהים? ובכן יתכן שאלו גדולי ישראל שהצליחו במלחמתם להרחיק את ילדי ישראל מהמחשבים, אולם לבתו של יהודה גרובייס, גדול יוצרי הסרטים החרדיים יש גרסה אחרת - הצריבות, ההורדות | ולדעתה אין מחילה, כי אם לשלם 

בתו של התסריטאי החרדי: "אין מחילה למי שצפה בסרטים בגזל"
אילוסטרציה. גלישה באינטרנט מסונן צילום: קובי הר צבי

בעשור האחרון ואולי יותר תעשיית הסרטים החרדים דעכה עד שהגיעה למצב שאין כאלה כלל וכלל. יש שיאמרו שהסיבה היא הציות לגדולי ישראל שהצליחו להרחיק את הילדים מהמחשבים ויש מי שיאמרו שדווקא תופעת הצריבות וההורדות שהלכה והתחזקה המיטה אסון כלכלי על היוצרים, עד כדי כך שלא משתלם להם להשקיע בתסריט.

מי שהיו החלוצים והמפורסמים ללא ספק עם עשרות סרטים חינוכיים המושתתים על מסרים וסיפורי צדיקים היו אלה בני משפחת גרובייס, האב בן ציון ובניו יהודה ואברהם שרבים מבני ה-30 וה-40 כיום גדלו עליהם בתור ילדים.

יהודה גרובייס.

בין אם תאמצו את הסיבה שגדולי ישראל הצליחו למגר את הסרטים מבתי ישראל או שמא הצריבות וההורדות הם ששברו את גב הגמל, בתו של התסריטאי יהודה גרובייס, דיני גרובייס פרסמה ביממה האחרונה סרטון ברשת הטיק טוק שבו האשימה את הצורבים שגרמו לקריסת הענף וטוענת כי הם צריכים לבקש סליחה ולשלם על מעשיהם.

"כל מי שצרבו דיסקים חייבים לשלם. הרבה אנשים מתקשרים לאבא שלי בערב ראש השנה ומבקשים סליחה". סיפרה דיני בסרטון. "למה לא מוציאים יותר סרטים? במילה אחת - בגלל צריבות, העתקות, דרייב, טלגרם, מכירות פירטיות וכל הדרכים הנפלאות הקיימות לצפייה בסרטים שלנו ללא תשלום". אמרה הבת.

לדבריה, "זה ממש לחתוך את הענף שעליו יושבים מבחינת תקציבים לעולם הסרטים החרדים שהדרך היחידה שלהם לממן סרטים - היא על ידי מכירת הסרטים... ולא, אין מחילה למי שצפה בסרטים בגזל. מי שרוצה לקבל מחילה - ממש פשוט, לשלם על הסרט הגנוב, ואפשר ממש בקלות דרך האתר שלנו".

סרטים חרדים יהודה גרובייס האחים גרובייס גזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד