י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
חולץ פקקים

קטנוע חדש ומעניין: החל שיווק סאן יאנג ADX בישראל

קטנוע חדש שיצא לשוק אמור לסייע לתושבי הערים לצלוח את הפקקים. הצמיגים שלו הם צמיגי שטח דו שימושיים והם עמידים יותר בפני תלאות העיר והכבישים המשובשים

קטנוע חדש ומעניין: החל שיווק סאן יאנג ADX בישראל
קטנוע סאן יאנג ADX לוח מחוונים דיגיטלי ומערכות בטיחות צילום: סאן יאנג

מטרו מוטור, יבואנית סאן יאנג החלה בשיווק ADX 125, קטנוע חדש שאמור לסייע לתושבי הערים לצלוח את הפקקים שהולכים ומתארכים בצורה יותר יעילה, חסכונית ובטוחה.

ה-ADX הוא קטנוע שמעוצב בהשראת אופנועי אדוונצ'ר, אופנועי תיור כביש-שטח אשר מיועדים לרכיבות ארוכות. מכיוון שהוא מעוצב בהשראת אופנועי אדוונצ'ר אז הוא גבוה ויש לו תנוחת רכיבה טובה, הצמיגים שלו הם צמיגי שטח דו שימושיים, כלומר הם עמידים יותר בפני תלאות העיר והכבישים המשובשים ויש לו גם מערכת בולמי זעזועים ארוכי מהלך (יחסית לקטנוע) אשר מיועדת להתמודדות עם בורות ומהמורות בכביש.

סאן יאנג ADX מחיר השקה מתחת ל-20 אלף שקל: צילום סאן יאנג


בהיבטים הבטיחותיים, ה- ADX מצויד במערכת ABS (המונעת את נעילת הגלגל בעת בלימה ומאפשרת לרוכב להישאר בשליטה) ומערכת בקרת משיכה (המונעת סחרור גלגל בעת תאוצה) וגם בטכנולוגיה אשר מאפשרת ל ADX להאיץ בלי שהכלי יתרומם מהכביש, כלומר יש פחות סיכוי להתהפכות.

לצד כל אלה, יש גם פינוקים, כלומר אביזרים המיועדים להפוך את חוויית הרכיבה ליותר נעימה גם בפקק. מסך TFT חדשני ופונקציונלי בגודל 5 אינץ' המתכוונן לנראות מיטבית ברכיבות יום ולילה. התאורה היא מפנסי LED חזקים, אשר מאפשרת לרוכב לראות יותר רחוק וגם מאפשרת למשתמשי כביש אחרים לראות יותר טוב את הרוכב.

מחירו הרשמי של ADX הוא 21,985 שקל, כלומר הרבה פחות ממכונית נוסעים שעומדת בפקק, אך כעת מחיר ההשקה המיוחד הוא 19,985 שקל.

 

 

 

 

 

 

 

 

קטנוע כביש פקקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד