כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
המשבר בהייטק

היוניקורן הישראלית 'פיוניר' צפויה לפטר עשרות עובדים

חברת ההייטק הישראלית שעוסקת בתחום הסליקה מודיעה על סבב פיטורין שיוצא לפועל ארבעה חודשים בלבד לאחר כניסתו של ג'ון קפלן לתפקיד המנכ"ל  

היוניקורן הישראלית 'פיוניר' צפויה לפטר עשרות עובדים
אילוסטרציה צילום: unsplash

חברת ההייטק הישראלית 'פיוניר' צפויה לפטר עשרות עובדים מתוך סך של כאלפיים עובדים שמועסקים בחברה. מחצית מעובדי החברה עובדים בישראל, 10% מהם צפויים ללכת הביתה בשבועות הקרובים.

פיוניר היא חברה שמסייעת לעסקים קטנים ובינוניים בכל הנוגע לסליקה. שוק זה נאמר על ידי החברה בהודעה שפרסמה מוערך בכחמישה טריליוני דולרים. החברה, שהוקמה ב־2005, הייתה מאז הקמתה חברה צומחת עם עתיד מזהיר בכל הנוגע לתחום התשלומים.

בחודש שעבר הודיעה החברה כי היא עצרה גיוסי עובדים החל מ־1 במאי, מה שצפוי לחסוך לה 5 מיליון דולר עד סוף 2023. כמו כן הוסיפה כי "החברה בוחנת באופן פעיל את מבנה העלויות שלה כדי לצמצם שכבות ותפקידים מיותרים בארגון מבלי לפגוע בפיתוח. אנחנו מצפים לסיים את השנה עם מספר עובדים שיהיה נמוך מעט יותר ממספר העובדים כיום".

מפיוניר נמסר בתגובה: "כמו כל חברה אחראית פיוניר בוחנת צעדים לדיוק הארגון. בנוסף, אנחנו מגייסים עשרות מפתחים ומנהלי מוצר בישראל לבניית הענן הפיננסי שלה". בחברה מוסיפים כי התוכנית לגיוס 150 עובדים למרכז הפיתוח בישראל, שעליה הודיעה החברה במרץ האחרון, עדיין בתוקף.

חברות הייטק הייטק משבר פיטורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד