א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
במהלך השמחה

אחד מתלמידיו הקרובים של הגר"ח קנייבסקי קרס ביום אירוסי ביתו

לאחר שאחד מתלמידיו הקרובים של אביה, מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל, התמוטט בפתע פתאום במהלך שמחת אירוסי בתו – התגייסה הרבנית קולדצקי, והקימה קרן עזרה וסיוע • בנוסף יצאה הרבנית בברכה מפורשת: מי שיתרום סכום זה של כסף – יזכה במידה כנגד מידה להתארס בקרוב

אחד מתלמידיו הקרובים של הגר"ח קנייבסקי קרס ביום אירוסי ביתו
זר כלה צילום: unsplash

מאז פטירתה של הרבנית קנייבסקי ע"ה, סמך בעלה, מרן שר התורה זצ"ל, את ידיו על ראשה של בתו הרבנית קולדצקי תליט"א, והעניק לה את הכח לברך את נשות ישראל באהבה.

מיני אז, ביתה של הרבנית מלא וגדוש בנשים שבאות להתברך מפיה, היא שומעת יומם ולילה על מקרי מצוקה, מעוכבי שידוכים, חשוכי ילדים, יתומים, אלמנות, אנשים המתמודדים עם מחלות שונות וקשיים רבים אחרים.
הלב הרחב של הרבנית נאלץ להכיל בתוכו המון המון צרות של עם ישראל, על כל אחד היא מורידה דמעה, אומרת פרקי תהילים, מברכת מכל הלב, מאחלת ומייחלת שאכן יתהפך המזל לטובה בסייעתא דשמיא.

לתרומה הקליקו כאן>>>

אבל המקרה הזה שבר את לבה של הרבנית והותיר אותה ללא מילים. המקרה שבו אחד מתלמידיו הקרובים ביותר של אביה הקדוש, מרן שר התורה זצ"ל, קרס בפתע פתאום והתמוטט במהלך שמחת האירוסין של בתו. אברך תלמיד חכם בעל שיעור קומה, יהודי שאין לו בעולמו אלא ד' אמות של תורה והלכה, כל כולו קודש קודשים לעבודת ה' ותיקון המידות, וכעת נותרה בתו הכלה ללא משען ומשענה, לאחר שאביה קרס תחת נטל החובות והעול הכספי.

לנוכח האמור החליטה הרבנית לצאת מגדרה ולהקים קרן מיוחדת לעזרה וסיוע. כמו כן הוציאה מפיה ברכה מפורשת בה היא מברכת שמי שיתרום סכום של 630 שקלים (180 דולר) לטובת האברך התלמיד חכם ובתו הכלה – יזכה במידה כנגד מידה להתארס בקרוב, הוא או בניו ו=קרובי משפחתו הזקוקים לישועה בעניין זה של שידוכים.

זה הזמן לעשות מעשה, לתרום סכום שהוא אומנם סכום לא מבוטל, אבל בחלוקה לתשלומים הוא הופך להיות כמעט בלתי מורגש, והתמורה שמקבל התורם בעד היא ברכה מפורשת שיוצאת מלב טהור, בכוחו של מרן שר התורה זצ"ל, ובכח מצוות הצדקה. זאת הזדמנות שאסור להחמיץ, והחכם עיניו בראשו.

לתרומה הקליקו כאן>>>

 

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד