י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בג'יהאד האיסלמי ובחמאס

כולל ירי חי: הקיץ הגיע וקייטנות הטרור פורחות

כמדי שנה בקיץ, צעירים פלסטינים צועדים ומניפים רובים מזויפים כשהם מקבלים הוראות על לחימה נגד 'האויב הציוני' במחנה הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני בעזה. האימונים בקייטנות חמאס כוללים ירי חי

קייטנת טרור
קייטנת טרור צילום: מתוך שידורי כאן 11

כמדי שנה, ארגוני טרור ברצועת עזה מפעילים קייטנות קיץ לצעירים פלסטינים הכוללים אימונים בסגנון צבאי לקראת לחימה נגד ישראל. כחלק מהפעילות של הג'יהאד האסלאמי, צעירים פלסטינים צועדים ומתאמנים ברובים מזויפים ומקבלים הדרכה לגבי הג'יהאד נגד "האויב הציוני".

בשנים קודמות לימדו ילדים לדקור ולסקול באבנים את משטרת ישראל על מנת "לשחרר את אל-אקצא", מדריכים גם לימדו על מות מחבלים כ"קדושים" נגד האויב. בשנים האחרונות האימונים השתכללו וכוללים ירי חי.

"הנערים הללו מאומנים בדרכים שונות כדי להגן על זכויותיהם בטריטוריה ובמולדתם", אמר בכיר בג'האד האסלאמי בפלסטין דרוויש אל-גרבלי לסוכנות הידיעות הצרפתית AFP. "מאות השתתפו במחנות של גדודי אל-קודס, מחנות התהילה והגאווה, מה שמבטיח שהג'יהאד וההתנגדות יימשכו".

ילדים פלסטינים נראו אוחזים בכרזות של מנהיגי הג'יהאד האסלאמי לשעבר שחוסלו לאחרונה על ידי ישראל, במהלך טקס סיום מחנה הקיץ של הארגון בחאן יונס, בדרום רצועת עזה.

מחנות קיץ דומים נערכים בחסות איראן על ידי חיזבאללה בלבנון, ועל ידי צבא החות'ים בתימן. גם משמרות המהפכה האיראניים מקיימים קייטנות קיץ שמהווים, למעשה, הכשרה צבאית ודתית ללוחמי העתיד.

 

 

טרור עזה הגיאהד האיסלאמי קייטנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד