כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מגובה במסמך

העיתונאי הציע למסור מידע? "שיפסיקו לבלבל לך את המוח"

העיתונאי רונן ברגמן הציע למשטרה מידע שברשותו שעשוי לסייע לביסוס תיק הצוללות. כך עולה ממסמך שנחשף הערב שעליו חתום ראש אגף החקירות במשטרה. בתגובה בחר ברגמן לעלוב בעיתונאי שחשף אותו: "תחזור למקורות שלך ותגיד להם שיפסיקו לבלבל לך את המח"

העיתונאי הציע למסור מידע? "שיפסיקו לבלבל לך את המוח"
משיטים דמוי צוללת צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

עיתונאי 'ידיעות אחרונות' רונן ברגמן פנה לפרקליטות המדינה ולמשטרה, והציע למסור מידע על פרשת הצוללות. כך עלה מתוך מסמך שחושף העיתונאי אבישי גרינצייג ב'כאן 11'.

כשפנה גרינצייג לברגמן לקבלת תגובה הוא הכחיש בתוקף ועקץ: "תחזור למקורות שלך ותגיד להם שיפסיקו לבלבל לך את המח. הדברים מעולם לא קרו והם אינם נכונים".

גרינצייג איתן בדיווחו וטוען כי במשטרה דווקא מאשרים את קיומו של המסמך, אך מסרבים לתת פרטים נוספים.

מסמך שמצורף לדיווח לא מותיר מקום לספק מי צודק ומי מבלבל את המוח. במסמך שהוגש לבית משפט שעליו חתום ראש אגף החקירות במשטרה תנ"צ יואב תלם, נכתב במפורש: "היום שוחחתי טלפונית עם העיתונאי רוגן ברגמן טל' 052-5558148 עפ"י הנחיית ר' יאל"כ, ‏בעקבות מסר שהעביר באמצעות פרקליטת מחוז ‎ת"א מיסוי וכלכלה על כי ברצונו למסור. ‏מידע הנוגע בפרשת 3000".

‏עוד מציין תנ"צ תלם: "במהלך השיחה טען ברגמן, כי הוא עובד גם עם עיתונות גרמנית וכי הוא סבור שיש לו ‏פרטים ש"בסבירות בינונית ומטה", יכולים לתרום לנו בחקירת. עוד הוסיף כי אם אנו ‏מעוניינים בכך הוא ישמח לשוחח בנושא ואף להגיע ליחידה במהלך השבוע הקרוב (ציין כי ‏הוא טס לחו"ל לשבועיים בתאריך 31.7.17).

לסיום כותב ראש אגף החקירות: "הודעתי לברגמן כי ניצור עמו בקשר בהמשך".

פרשת הצוללות תיק הצוללות רונן ברגמן תיק 3000

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד