כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
תיעוד האלימות

אימה בלב ירושלים: פועלים ערבים היכו מפגינים חרדים; 6 נעצרו

אנשי העדה החרדית הפגינו הערב בשני מוקדים - בציר בר אילן, שם התרחש אירוע חמור כשפועלים ערבים היכו את המפגינים, מוקד נוסף שבו הפגינו הקנאים הוא כביש 1 שנחסם לתנועה במחאה על מעצר בנות עריקות. פעילות הרכבת הופסקה | 6 מוחים נעצרו בבר אילן | תיעודים סוערים

אימה בלב ירושלים: פועלים ערבים היכו מפגינים חרדים; 6 נעצרו
הפגנת חרדים בכביש 1 צילום: יאיר לוי, בחדרי חרדים

ערב סוער בירושלים במסגרת מחאת אנשי העדה החרדית הערב (שני) בשני מוקדים על שני נושאים. מוקד אחד שהפך לאחרונה לקבוע, הוא על ציר בר אילן במחאה על עבודות הרכבת הקלה, לשם לא הגיעו מפגינים רבים ככל הנראה בעקבות המחאה הנוספת, אך מספר מפגינים ניסו להפריע לעבודות הרכבת כשחלקם אף קפצו אל תוך בור החפירות, כוח משטרה מתחנת לב הבירה בפיקודו של מפקד התחנה שלומי טובול פעל במקום ו-6 מפגינים נעצרו.

צילום: עדכונים VIP.

אירוע חמור וחריג התרחש באותה מחאה, כאשר מספר פועלים ערבים רדפו אחר המפגינים ואף היכו אותם (מצורף תיעוד), למרות שאין להם שום סמכות חוקית לכך ועל פעולת הפיזור אחראית רק המשטרה.

צילום: עדכונים VIP.

מוקד נוסף שבו הפגינו הקנאים היה בכביש מס' 1 לשם יצאו ההמונים לאחר שהתאספו בשכונת בתי אונגרין שם הושמעו פרקי תהילים ודרשות רבנים במחאה על מעצרן של שלוש בנות דתיות על ידי בית משפט צבאי בגלל עריקות.

משם המפגינים יצאו לעבר כביש 1 בצומת שבטי ישראל, חסמו את הכביש בגופם ובפחים בוערים, וכן חסמו את תנועת הרכבת הקלה שהופסקה בעקבות כך. כוח משטרה פעל במקום ולאחר שקצין כרז למפגינים כי ההפגנה אינה חוקית, החל פינוי בכוח של המפגינים מהכביש.

העדה החרדית הפגנת קיצונים הפגנת חרדים הכאת מפגינים פועלים ערבים פועלים פלסטיניים ירושלים, בר אילן כביש 1

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד