כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"אירוע חריג שאינו מתקבל על הדעת"

תיעוד מביש: הקצין גורש מניחום האבלים אצל משפחת הנרצח

מח"ט בנימין אליאב אלבז הגיע לנחם אבלים ביד בנימין את משפחתו של הראל מסעוד הי"ד שנרצח בפיגוע בעלי וגורש בצעקות על ידי חבריו של הנרצח. מדובר צה"ל נמסר: "מדובר באירוע חריג ושאינו מתקבל על הדעת כלפי מפקד שעושה לילות כימים לבטחון התושבים"

תיעוד מביש: הקצין גורש מניחום האבלים אצל משפחת הנרצח
הלוויתו של הראל מסעוד הי"ד צילום: Liron Moldovan/Flash90

מח"ט בנימין אליאב אלבז הגיע הערב לנחם אבלים ביד בנימין את משפחתו של הראל מסעוד הי"ד שנרצח בפיגוע בעלי בשבוע שעבר, הוא גורש מהמקום בצעקות על ידי חבריו של הראל. 

לטענת חלק מהתושבים ביום שבת האחרון עמד המח"ט בש"ג של הישוב עטרת ובדק בעצמו תושבים, דבר שיצר מהומה בכניסה וביציאה מהישוב.

מדובר צה"ל נמסר: "מפקד חטיבת בנימין, אלוף-משנה אליאב אלבז, הגיע הערב לנחום את את אחת ממשפחות הנרצחים מהפיגוע בסמוך לעלי ביום שלישי האחרון. האנשים במקום נהגו כלפיו באופן שאינו ראוי ואינו מכבד והוא עזב את המקום. מדובר באירוע חריג ושאינו מתקבל על הדעת כלפי מפקד שעושה לילות כימים להבטחת ביטחון התושבים".

גיל אביו של הראל מסעוד הי"ד מסר: "במהלך השבוע הגיעו לכאן פוליטיקאים מימין ומשמאל שהתקבלו בברכה, כי אצלנו מקבלים את כולם באהבה. הערב, המח"ט הגיע לכאן ללא תיאום מראש, בערב רגיש עם כל החברים של הראל. אנחנו נשמח מאוד להיפגש עימו בארבע עיניים".

הפיגוע בכניסה לעלי פיגוע טרור טרור פלסטיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד