י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
עשוי לעצבן את ביידן

דיווח: נתניהו אמור לבקר בסין בחודש הבא

דיווח כי נתניהו אמור לבקר בסין בחודש הבא, בביקור שנראה שעשוי לעצבן את הנשיא ביידן. "הביקור מראה שלראש הממשלה יש אפשרויות דיפלומטיות אחרות", כך אומר מקור ישראלי. נשיא ארה"ב ביידן הבהיר שהוא לא יזמין את נתניהו בעתיד הקרוב

דיווח: נתניהו אמור לבקר בסין בחודש הבא
פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמור לבקר בסין בחודש הבא, מה שמאותת על חוסר סבלנות גובר לוושינגטון שלא מזמינה את נתניהו, כך אמרו מקורות ישראלים ל'טיימס אוף ישראל'. נתניהו ביקר לאחרונה בסין, בראש משלחת סחר גדולה, במרץ 2017.

ראש הממשלה אמור להיפגש עם הנשיא שי ג'ינפינג ומנהיגים סינים אחרים. מגעים מתקדמים נערכו בימים האחרונים בין שני משרדי המנהיגים להסדרת הביקור, כך אמרו המקורות.

לא נמסרו תאריכים לביקור. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "אין תגובה כרגע". שגרירות סין בתל אביב לא הגיבה לבקשת תגובה.

הביקור נועד, בין היתר, לאותת לוושינגטון כי לנתניהו יש הזדמנויות דיפלומטיות אחרות, כך אמרו מקורות דיפלומטיים ישראלים. נשיא ארה"ב ג'ו ביידן אמר שנתניהו לא יוזמן בטווח הקרוב, על רקע ההפגנות בישראל נגד הרפורמה המשפטית.

"נתניהו לא מתכוון לעמוד ולחכות להזמנה שלא תגיע לבקר בבית הלבן. הוא גם עובד בערוצים מקבילים", אמר מקור דיפלומטי אחד. "סין הגבירה את מעורבותה במזרח התיכון לאחרונה, וראש הממשלה צריך להיות שם כדי לייצג את האינטרסים של ישראל", הוסיף הגורם.

 

 

 

 

ראש הממשלה נתניהו נשיא ארה''ב נשיא סין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד