ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
תורכב מ-37 חברים

ראש עיריית ניו יורק מקים מועצה מייעצת יהודית

ראש עיריית ניו יורק, אריק אדמס, הכריז על הקמת המועצה המייעצת היהודית הראשונה בעיר שתתמקד בכל הנושאים. בטיחות הציבור, איכות חיים וחינוך. "הקמת המועצה המייעצת היהודית ממחישה את המחויבות של ממשל אדמס לטפח קשרים חזקים עם הקהילה היהודית בעיר ניו יורק"

ראש עיריית ניו יורק מקים מועצה מייעצת יהודית
אדמס בביקור בקהילות החרדיות צילום: Yeshiva world news

ראש עיריית ניו יורק, אריק אדמס, הכריז על הקמת המועצה המייעצת היהודית הראשונה אי פעם בעיר. חברי המועצה החדשה יתמקדו בכל הנושאים המשפיעים על תושבי ניו יורק היהודים, לרבות בטיחות הציבור, איכות החיים והחינוך, ויוודאו שהקהילות היהודיות ברחבי העיר ניו יורק מחוברות לכל המשאבים והשירותים הזמינים של העיר.

בראשות יואל אייסדורפר, יועצו הבכיר של ראש העיר אדמס, המועצה תורכב מ-37 חברים ותתכנס באופן קבוע כדי לדון בנושאים המשפיעים על הקהילה היהודית בעיר.

"הקהילה היהודית שלנו היא הגדולה בעולם מחוץ לישראל והיא חלק קריטי בעיר ניו יורק", אמר אדמס. "מפסגת הברונקס ועד לתחתית סטטן איילנד, העבודה והתרומות של אחינו ואחיותינו היהודים מורגשות בכל חמשת הרובעים. אנחנו מתמודדים עם פשעים אנטישמיים ברחבי המדינה, המועצה המייעצת היהודית החדשה שלנו תבטיח שליהודים בניו יורק בכל קהילה יהיה מקום ליד השולחן ותהיה להם גישה לתמיכה ולמשאבים שהעיר מציעה".

עוד אמר: "הקמת המועצה המייעצת היהודית ממחישה את המחויבות של ממשל אדמס לטפח קשרים חזקים עם הקהילה היהודית בעיר ניו יורק", אמר נציב היחידה לענייני קהילה בניו יורק, פרד קריזמן. "הקהילה היהודית מוערכת וחיונית לתוססת התרבות של ניו יורק. אני מצפה לעבוד יחד עם מנהיגי קהילה יהודית מכל חמשת הרובעים כדי לטפל בבעיות ולהבטיח גישה למשאבי העיר".

"הקמת המועצה המייעצת היהודית ממחישה את המחויבות של ממשל אדמס לטפח קשרים חזקים עם הקהילה היהודית בעיר ניו יורק", אמר פרד קריזמן נציב היחידה לענייני קהילות בניו יורק "הקהילה היהודית מוערכת וחיונית לתרבות של ניו יורק. אני מצפה לעבוד יחד עם מנהיגי הקהילה היהודית מכל חמשת הרובעים כדי לטפל בבעיות ולהבטיח גישה למשאבי העיר".

"לקהילה היהודית יש מזל גדול שיש לו ראש עיר בעל הבנה עמוקה של האתגרים העומדים בפני הקהילה היהודית", אמר אייסדורפר. "בעוד פשעי שנאה אנטישמיים עולים ברחבי העולם, ראש העיר אריק אדמס עומד בגאווה לצד הקהילה היהודית בכל הזדמנות. עם הקמת המועצה חסרת התקדים הזו, ראש העיר מראה בבירור שמעשים מדברים חזק יותר ממילים ושהוא מוביל בגדול".

ראש עיריית ניו יורק אריק אדאמס אנטישמיות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד