ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
הבעירו צמיגים והעמידו גדרות תיל

מתנגדי הרפורמה הפגינו מול ביתו של שר המשפטים יריב לוין. צפו

קבוצה של מפגינים נגד הליך חקיקת הרפורמה המשפטית הפגינו מול ביתו של שר המשפטים יריב לוין בעקבות חידוש החקיקה. מטעם מארגני המחאה נמסר: "בשבועות הקרובים יתגבר המאבק על דמותה של המדינה" | מספר חשודים בהפרת הסדר הציבורי - נעצרו בידי המשטרה

מתנגדי הרפורמה הפגינו מול ביתו של שר המשפטים יריב לוין. צפו
המחאה מול הבית של יריב לוין צילום: מחאת קפלן

קבוצה של מפגינים נגד הרפורמה המשפטית הגיעו הבוקר (שלישי) סמוך לביתו של סגן ראש הממשלה ושר המשפטים יריב לוין ומחו על חידוש חקיקת הרפורמה המשפטית. 

המילואימניקים הגיעו עם מיצג ׳נקניק הדיקטטורה מבית מעדניית לוין׳ ושלטי ״יריב מר של ישראל״. המוחים אף הבעירו צמיגים והעמידו גדרות תיל במקום.

ממחאת המילואימניקים אחים לנשק נמסר: ״היום כבר ברור לכל מי באמת שולט במדינה הזו ומוביל אותה לאבדון. לוין אולי הצליח לחטוף את המדינה, אבל אנחנו נשחרר אותה מידיו".

עוד נמסר מטעם המפגינים: "בשבועות הקרובים יתגבר המאבק על דמותה של המדינה, ועם ישראל נדרש להצטרף במלוא עוזו למאמצי השמירה על הדמוקרטיה״.

מהמשטרה נמסר כי: "המשטרה עצרה כעת מספר חשודים בהפרת הסדר הציבורי בעיר מודיעין, לאחר שהבעירו צמיג בלב שכונת מגורים תוך ניסיון לחסום ציר תנועה.

שוטרי תחנת מודיעין בסיוע שוטרי מרחב שפלה, מטפלים בשעה זו בהפרת סדר חריגה בעיר, במסגרתה פורעי חוק הבעירו צמיג בלב שכונת מגורים, תוך ניסיון חסימת כבישים ושיבוש שגרת החיים.

בתוך כך, מפקד מחוז מרכז - ניצב אבי ביטון הנחה לטפל בנחישות תוך מעצר חשודים, הסרת המפגע מהכביש וניתוח אמצעי תיעוד לשם זיהוי ומעצר נוספים בחשד להפרת הסדר הציבורי".

יריב לוין הרפורמה המשפטית מחאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד