כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
פחות נפגעים

חודש מאי בכבישים: מעט יותר בטוח

לפעמים יש גם בשורות טובות: מספר הנפגעים בתאונות דרכים בישראל יורד, כך עולה מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה • במאי האחרון נרשמו 698 תאונות דרכים, בהן היו מעורבים נפגעים

חודש מאי בכבישים: מעט יותר בטוח
תאונת דרכים צילום: יח"צ

בחודש מאי נרשמו 1,297 נפגעים בכבישי ישראל. כך עולה מפרסומי הלמ"ס שמסכמים את החודש שעבר. חשוב להדגיש שנפגעים בכבישי ישראל הם מי שאכן דאגו לזמן את שירותי החירום למקום הפגיעה כדי להעניק טיפול, כלומר יש מקרים שבהם נרשמו נפגעים אבל לא תועדו על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בגלל שהמשטרה או החובשים לא הוזעקו ולא הגיעו למקום לסייע ולתעד.

לשם השוואה, במאי של 2022 תועדו 1,833 נפגעים בתאונות דרכים, משמע במאי השנה מספר הנפגעים ירד ב-29.2%. מעבר לכך, לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה במאי האחרון נרשמו 698 תאונות דרכים שבהן היו נפגעים (וזה בניגוד לנפגעים שלא היו מעורבים בתאונה, למשל בעת פגיעה בהולך רגל במעבר חציה).

לפי הנתונים בחודש שעבר נרשמו 698 תאונות עם נפגעים – ירידה של 29.1% לעומת 985 תאונות דרכים עם נפגעים במאי של 2022. בנוסף על כך, בחודש מאי 2023 דווחו למשטרה 3,096 תאונות, שסווגו בלמ"ס כתיקי "כללי עם נפגעים קל" ובהן נפגעו קל 3,946 בני אדם.

מאי תאונות דרכים הלמ''ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד