י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
צעד חריג

אמא של תהילה בפוסט מטלטל: "אני מאכילה את התינוקת שש שעות רצופות"

היא רק בת חודשיים וכבר מייחלים כל בני משפחתה שהיא תיכנס בהקדם לניתוח שישנה את חייה • תהילה שהדי נולדה עם שסע שלם בשפה, היא סובלת מכאבים איומים בכל פעם שהיא אוכלת, ואמה צריכה להאכיל אותה במשך שש שעות ברציפות • הניתוח המיוחל יעניק לה את היכולת לאכול בצורה רגילה • אמה יצאה בצעד חריג של בקשת עזרה

אמא של תהילה בפוסט מטלטל: "אני מאכילה את התינוקת שש שעות רצופות"
התינוקת תהילה צילום: באדיבות המצלם

גם הלב החזק והנוקשה ביותר אינו יכול לעמוד בפני תחנוניה של אם המבקשת עזרה למען התינוק הקטן שלה.

בימים האחרונים מתפרסם מכתבה המטלטל של הגב' שהדי, אמה של תהילה שהדי בת החודשיים, שבו היא משתפת את הציבור בסיוט הנורא שהיא עוברת מאז נולדה בתה המתוקה תהילה.

לתרומה לתהילה התינוקת הקליקו כאן>>>

"לפני חודשיים הקב"ה זיכה אותי במתנה מיוחדת", היא כותבת ברגשות מעורבים של שמחה וכאב, "קיבלתי תינוקת קטנה וחמודה שמתמודדת עם שסע שלם בשפה. אני לא רוצה לתאר איך זה נראה, אבל האמינו לי שאנשים רבים שבאו לבקר התקשו לעכל את זה".

לדבריה: "הבעיה האסטטית היא הבעיה הקטנה בסיפור. הילדה שלי חמודה בעיני כמו שהיא, אני לא צריכה שאנשים אחרים יאשרו לי את זה.

"מה שכן מציק לי ובעיקר לה, לתהילה הקטנטנה, זה חוסר היכולת שלה לאכול בצורה סבירה. כשהשפה שלה שסועה, רפלקס היניקה שלה אינו יוצר את הוואקום הנדרש. היא מנסה לאכול ולא מצליחה, יחד עם האוכל נכנס לה גם אוויר. הרבה מאוד אוויר.

"היא בולעת את האוויר, סובלת סבל רב, כמה שהיא מתאמצת לאכול, כמות האוכל שנכנסת מעטה, והיא נשארת רעבה.

"לפעמים אני צריכה להאכיל אותה במשך שש שעות ברציפות, כדי להגיע למצב שבו היא שבעה. והאמת שאני בכלל לא יודעת אם היא מפסיקה לאכול בגלל שהיא שבעה, או בגלל שהיא פשוט התעייפה וכבר אין לה עוד כח.

"זה קשה לי מאוד לראות את הקטנה שלי סובלת ככה. קשה לי עוד יותר כי היא לא לבד, יש לי תינוקת נוספת, בת שנה וחצי, שאני בקושי מספיקה להתייחס אליה, כי אני עסוקה בעיקר עם הניסיונות הנואשים להאכיל את אחותה הקטנטנה.

"זה מפרק אותי רגשית, זה מפרק לי את כל הבית, ולכן אין לי שום ברירה אחרת, אלא פשוט לבקש את העזרה הזאת, למרות שכאמור אני מאוד מאוד הייתי שמחה אם היתה לי אפשרות להימנע מהצעד הנואש הזה".

הגב' שהדי מציינת שב"ה יש בזמנינו אפשרות לבצע ניתוח שיפתור באופן מלא את הבעיה, כבר בגיל ארבעה חודשים, כלומר בעוד חודשיים בלבד. אלא שהניתוח עולה כ-130 אלף שקלים, וקופת החולים מסבסדת בסכום של כ-40 אלף שקלים בלבד – מה שאומר שההורים צריכים לגייס עוד 90 אלף שקלים כדי לממן את הניתוח.

כדי לבצע את הניתוח, צריכים להגיע לבית החולים שלושה שבועות קודם לכן, לצורך התחלת תהליך של בדיקות וביצוע התאמות שונות. כלומר, בעוד כחמישה שבועות המשפחה צריכה להיות כבר אחרי הגיוס של הסכום במלואו – פרויקט לא קל לביצוע.

"תהילה שלי רוצה להכניס בקבוק לפה ולאכול בנחת ובהנאה בלי להיאבק על כל לגימה ולגימה", פונה אמה בתחינה לציבור. "היא רוצה להיות בריאה, אני רוצה שהיא תהיה בריאה. מאוד מאוד רוצה.

"אני מתחננת, תעזרו לנו, כמה שאתם יכולים, כי בלי העזרה שלכם, אני לא אוכל לחלץ אותה מהמצב הקשה בו היא נמצאת. ועוד בקשה קטנה: בבקשה תתפללו על הבת שלי, תהילה בת שרה אסתר, לרפואה שלמה".

לתרומה לתהילה התינוקת הקליקו כאן>>>

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד