ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

בתו של בבא מאיר נחלצה בנס מפיגוע אבנים

ערבים יידו אבנים לעבר רכבה של בתו של ה'בבא מאיר' שעלתה להתפלל על אביה בהר הזיתים • צפו בתיעוד

בתו של בבא מאיר נחלצה בנס מפיגוע אבנים


הרבנית אסתר איטח, אחות של האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא עלתה היום לבית העלמין הר הזיתים בירושלים להעתיר בתפילה לקראת חתונת בתה בקברם של אביה 'בבא מאיר' ואחיה ה'בבא אלעזר' לבית משפחת אבוחצירא. בכניסתה להר הזיתים יידו נערים ערבים אבנים על רכבה. אך לא היו נפגעים.

אחד הנוסעים ברכב, אליהו אהרן אלבז, סיפר ל'בחדרי חרדים', כי לקראת נישואי אחותו, נסעה סבתו הרבנית אסתר איטח, בנה ומספר נכדים לקבר בעלה רבי אליהו איטח ז"ל בהר המנוחות.

משם המשיכו בנסיעה לכיוון הר הזיתים: "נסענו 3 נכדים, ונכנסנו לא-טור. הבחנו בקבוצה גדולה של ערבים יוצאים מהבית ספר, אחד מהם זרק אבן קטנה, ובעקבותיו כולם החלו ליידות עלינו אבנים. גם אבנים גדולות שיכולות להרוג. הרבנית קיבלה את כל הזכוכיות עליה. היא היחידה שנפגעה ונשרטה מעט במצחה. בהתחלה היה רכב לפניהם שחסם אותם, בהמשך אבי שהיה הנהג, עקף אותו נתן גז וברח עד שהבחין בשוטר על הכביש".

לרכב נגרם נזק כבד.

ממשטרת ירושלים נמסר כי שוטרי מרחב קדם ולוחמי מג"ב י-ם עצרו קטין ערבי כבן 13 לאחר שיידה אבנים לעבר כלי רכב בא-טור. נגרם נזק לשמשת רכב אחד. השוטרים הזמינו מד״א לנהגת הרכב שנפגע, אך היא לא נזקקה לטיפול רפואי. נפתחה חקירה.







הר הזיתים רכב טרור מכונית אבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד