כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
טעם יקר

מי הקומיקאי היהודי ששילם מעל מיליון דולר עבור מכונית?

חברת פורשה העמידה מכונית למכירה פומבית. רוכש "אלמוני" הציע 1.2 מיליון דולר עבור המכונית המשופצת והמשודרגת. זהו הסכום הגבוה ביותר ששולם אי פעם עבור מכונית פורשה 996

מי הקומיקאי היהודי ששילם מעל מיליון דולר עבור מכונית?
הפורשה הנדירה - 996 היקרה ביותר צילום: בונהמס

לפני כשבועיים בית המכירות הפומביות האמריקאי "בונהאמס" הציע למכירה מכונית פורשה מאוד מיוחדת: פורשה 996 אשר עברה תהליך של שחזור מיוחד על ידי חברת פורשה עצמה. במסגרת השיפוץ והשחזור המקיף לקחה חברת פורשה מכונית פורשה 996 והחליפה לה את מנוע ה-3.4 ליטר במנוע הרבה יותר חזק בנפח 3.8 ליטר.

גם תיבת ההילוכים הידנית בעלת שש המהירויות זכתה לטיפול אוהב וכך גם כל יתר המכונית: המרכב, המיתלים, הבלמים, כולם שופצו ושודרגו על ידי האומנים של פורשה, רק שבסוף התהליך חברת פורשה לא מכרה את המכונית, היא החליטה לשמור אותה באוסף המכוניות הפרטי של פורשה.

ג'רי סיינפלד: קרדיט פורשה

כל זה עד לפני שבועיים, כאשר חברת פורשה העמידה את המכונית למכירה הפומבית אשר נסגרה בנפילת פטיש לאחר שרוכש אלמוני אחד הציע 1.2 מיליון דולר עבור המכונית המשופצת והמשודרגת, מה שאומר שזהו הסכום הגבוה ביותר ששולם אי פעם עבור מכונית פורשה 996.

כעת התקשורת האמריקאית חושפת את זהותו של הרוכש: הקומיקאי היהודי חובב המכוניות ג'רי סיינפלד. סיינפלד אשר ביקר בישראל בעבר יצרף את מכונית הפורשה הנדירה והיקרה לאוסף מכוניות פורשה, חלקן עתיקות, בשווי של מיליוני דולרים שנמצא בבעלותו ומי יודע, אולי גם יסע בה לפעמים.

 

 

רכבי יוקרה ארה''ב פורשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד