כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"הימין לא יודע לשלוט"

גפני במתקפה על היועמ"שית: "אם זה היה בשמאל, היא הייתה טסה תוך חמש דקות"

יו"ר ועדת הכספים התייחס בשיחה עם מבקרים בכנסת התפתחויות בתיקי נתניהו ואמר: "הימין לא יודע לשלוט. אם השופטים אומרים שאין עבירה של שוחד אז על מה ידונו אותו". גפני הוסיף: "בימין לא יודעים לשלוט. אם זה היה בשמאל היועמ"שית הייתה טסה הייתה תוך חמש דקות"

גפני במתקפה על היועמ"שית: "אם זה היה בשמאל, היא הייתה טסה תוך חמש דקות"
משה גפני צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במהלך פגישה עם מבקרים בכנסת, יו"ר ועדת כספים משה גפני מתח היום (שלישי) ביקורת קשה על הממשלה והיועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה ברקע הדיווחים על המסר של השופטים לפרקליטות בנוגע לתיקי נתניהו.

גפני אמר: "הימין לא יודע לשלוט. אם השופטים אומרים שאין עבירה של שוחד אז על מה ידונו אותו על השמפניות? על העראק? אה, עראק הוא לא קיבל. הולכת היועצת המשפטית ואומרת 'אני ממשיכה עם עבירת השוחד' והיא יועצת של הממשלה. בימין לא יודעים לשלוט. אם זה היה בשמאל היועמ"שית הייתה טסה הייתה תוך חמש דקות".

עוד אמר גפני: "אומרים עליי כל הזמן שאני שמאלני כזה. אבל 34 שנים הלכתי עם הימין. אני באמת חושב שלא צריך לריב עם ארה"ב ואסור לעלות להר הבית שזה חיוב כרת ומרגיז את העולם המוסלמי. ואני אומר את זה לנתניהו ובישיבות ראשי קואליציה".

גפני התייחס למחאות השמאל נגד החרדים ואמר: "כל עוד היינו כאילו אולי הולכים עם השמאל, מילה לא אמרו עלינו בעיתון הארץ, אך ברגע שהודעתי שהולכים עם הימין נפתחו מתקפות נגדנו והפגנות בבני ברק. אותי זה מתחיל לשעמם".

 

גלי בהרב מיארה משה גפני בנימין נתניהו תיק 4000

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד