כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
חסדי השם

שוחרר הפצוע שנפצע קשה בפיגוע בצומת עלי

לאחר שנפצע קשה בפיגוע הירי בעלי, שוחרר הבוקר ערן טובולסקי מהמרכז הרפואי שערי צדק לביתו. הוריו של ערן: "היו תפילות רבות, הפרשות חלה, הרגשנו את החיבוק העוטף של כל עם ישראל"

שוחרר הפצוע שנפצע קשה בפיגוע בצומת עלי
ערן טובולסקי בבית חולים צילום: אפרת פרג׳ון

ערן טובולסקי כבן ה-20 הגיע לשערי צדק עם פציעות ירי קשות בפלג גופו העליון לאחר שנפצע באורח קשה בפיגוע ביום שני שעבר בצומת עלי בו נרצחו ארבעה יהודים הי"ד, והוכנס לניתוח חירום מיידי. לאחר הניתוח הועבר למחלקת ההתאוששות ולאחריה למחלקה הכירורגית להמשך ההתאוששות והבוקר בחסדי שמים שוחרר לביתו במצב טוב.

אמש (שני) ביקר את ערן הרב הפוסק של בית החולים, הגאון הרב אשר וויס והתעניין בשלומו. הרב וויס בירך את ערן ורשם את שמו ערן בן נעמה להחלמה ורפואה שלמה.

אלון שורץ מנהל יחידת הטראומה בשערי צדק: "ערן הגיע אלינו לאחר שספג פציעת ירי קשה. אני שמח שהניתוח עבר בהצלחה, ומודה לכל הצוות הרפואי שלקח חלק בטיפול. ערן כעת במצב טוב יותר, מתאושש, ולשמחתנו משוחרר לביתו להמשך החלמה. אני וכל הצוות הרפואי מאחל לו המשך החלמה טובה ובריאות".

הוריו של ערן, נעמה ואבי טובולסקי משתפים: "עברו עלינו ימים לא קלים, וברוך ה' אנחנו משתחררים לבית כשהמצב של הבן שלנו טוב יותר. אנחנו מודים מקרב לב לצוות המקצועי המסור שטיפל בערן בחמלה ומקצועיות. אנחנו מודים לכל המתפללים לשלומו של ערן, היו תפילות רבות, הפרשות חלה, הרגשנו את החיבוק העוטף של כל עם ישראל. עוד נכונה לנו דרך ואנחנו מתפללים להמשך החלמתו של ערן והמשך החלמה לכל הפצועים מהפיגועים הקשים בתקופה האחרונה. אנחנו מוסרים תנחומים למשפחות הנרצחים ומתפללים שלא ידעו עוד צער".

הפיגוע בכניסה לעלי שערי צדק פצוע קשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד