כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
תזמון מושלם

הפנינה של השרון: הפתעת נדל"ן ברובע המגורים העתידי של כפר סבא

קרקעות ברובע המגורים העתידי של צפון כפר סבא מוצעות כעת למכירה ב- 399,000 ₪ בלבד! • ואחת ההחלטות שכבר התקבלו היא להגדיל את היקף זכויות הבנייה במתחם לכ -9,400 יחידות דיור, בנוסף 150 אלף מ”ר המיועדים עבור מסחר ותעסוקה • ״מדובר במתחם העתיד של כפר סבא ושל אזור השרון כולו״

הפנינה של השרון: הפתעת נדל"ן ברובע המגורים העתידי של כפר סבא
קרקעות בכפר סבא צילום: יח"צ

בצפון העיר ככפר סבא, נמצא מתחם צפון בן יהודה, אשר בימים נמצא בעיצומו של הליך תכנוני הצפוי להפוך את המתחם לרובע לעירוני חדש בעיר כפר סבא אשר צפוי להכיל כ – 9,400 יחידות דיור, 150,000 מ”ר של שטחי תעסוקה ומסחר ומוסדות ציבור ופארקים ירוקים עוצרי נשימה. על פי התחזיות, עם אישור התוכנית המפורטת והגדלת זכויות הבנייה, שווי הקרקע צפוי לעלות לכ – 1,400,000 ₪ – פוטנציאל רווח עצום!

הקרקע המדוברת הינה אחת מעתודות הקרקע המשמעותיות ביותר בכפר סבא, שכן היא מיועדת עבור התרחבות העיר לצפון ונחשבת למבוקשת במיוחד, הרבה בזכות מיקומה האסטרטגי והייחודי – עם נגישות לצירי תנועה עיקריים ובין שכונות מבוקשות: כפר סבא הירוקה ומושב צופית היוקרתי, אשר כיום נמכרות בהן דירות בסכומים שכבר עברו את רף ה – 4,000,000 ₪ לדירת 5 חדרים.

תוכנית המתאר הכוללנית של כפר סבא אשר הופקדה עוד בשנת 2017 קבעה שהמתחם יכלול כ – 6,000 יחידות דיור, אך מאז חל שינוי, ואחת ההחלטות שכבר התקבלו היא להגדיל את היקף זכויות הבנייה במתחם לכ -9,400 יחידות דיור, בנוסף 150 אלף מ”ר המיועדים עבור מסחר ותעסוקה – ״מדובר במתחם העתיד של כפר סבא ושל אזור השרון כולו״, מסר לנו דובר חברת השיווק, והמשיך: ״לא בכל יום נתקלים בהזדמנות כזו ובתזמון כזה. תזמון שלמעשה מאפשר למשקיעים להגיע לפוטנציאל רווח עצום״.

הקרקעות במתחם מוצעות במכירה מוקדמת במחיר של 399,000 ₪ בלבד, בזמן שהן עדיין נמצאות בשלב התכנון ההתחלתי – נקודת הזמן הטובה ביותר עבור השקעה, לפני שהמחירים יעלו עם התקדמות התוכנית המפורטת והגדלת זכויות הבנייה. כאמור, על פי הצפי, שווי הקרקע צפוי להגיע לשווי של כ- 1,400,000 ₪ – במילים אחרות: פוטנציאל רווח של כ- ₪1,000,000!

״המשקיעים יכולים להיות בטוחים לגמרי איתנו״, מסכם דובר חברת השיווק: ״אנחנו מלווים אותם לאורך כל התהליך, מתחילתו ועד סופו והכל בליווי משרד עורכי דין מהמובילים ביותר בארץ”.

* הקרקע אינה זמינה לבנייה

רכישת קרקעות כפר סבא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד