ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"נקמה חסרת רחמים"

האיום של 120,000 צפון קוריאנים נגד ארה"ב

120,000 צפון קוריאנים התחייבו ל"נקמה חסרת רחמים" נגד אמריקה עם כרזות המזהירות כי ארה"ב "בטווח פגיעה" של הטילים הגרעיניים של קים ג'ונג און

האיום של 120,000 צפון קוריאנים נגד ארה"ב
חיילים בצבא צפון קוריאה צילום: unsplash

עשרות אלפי צפון קוריאנים צעדו במהלך סוף השבוע בעצרות נגד ארה"ב, והבטיחו נקמה "חסרת רחמים" ב"אימפריאליסטים של ארה"ב", כאשר המדינה מציינת את יום השנה ה-73 לתחילת מלחמת קוריאה.

יותר מ-120,000 אנשים השתתפו בעצרות ההמוניות שהתקיימו ביום ראשון האחרון בבירת המדינה, פיונגיאנג, כך מסרה סוכנות הידיעות הקוריאנית המרכזית הרשמית של צפון קוריאה.

תמונות מזעזעות הראו אצטדיון מלא באנשים מרימים את אגרופים בהצדעה בזמן שהם צועדים עם וכרזות המתארים שיגורי טילים גרעיניים.

תמונות שפורסמו על ידי העיתון 'רודונג סינמון' של המשטר הראו אלפים רבים של משתתפים לובשים מסכות פנים להגנה מהקורונה ושלטים עם הכיתוב: "בואו נחסל את הפולשים האימפריאליסטים של ארה"ב", וכן: "כל יבשת ארה"ב נמצאת בטווח הבולט שלנו".

בעצרת ביום ראשון הביעו הצפון קוריאנים גאווה על הרחבת תוכניות הנשק הגרעיני והטילים של הרודן קים, ועמדו על כך שלמדינתם יש כעת את "הנשק החזק ביותר להעניש את האימפריאליסטים בארה"ב והגנה עצמית שאף אויב לא יעז להתעסק עם צפון קוריאה".

צפון קוריאה דרום קוריאה מתקפת טילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד