כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
ברקע קידום הרפורמה

ראשי המחאה הכריזו: ביום שני הבא - הפגנה בנתב"ג

ברקע הדיונים בכנסת על צמצום עילת הסבירות, ראשי המחאה הכריזו היום על מחאה ביום שני הבא בנתב"ג. בתגובה, שר התיירות חיים כץ קורא למנוע את השיבושים הצפויים בנתב"ג: "חסימת שער הכניסה והיציאה העיקרי למדינה, היא צעד לא מידתי"

ראשי המחאה הכריזו: ביום שני הבא - הפגנה בנתב"ג
המחאה בקפלן צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

ברקע הדיונים בכנסת על צמצום עילת הסבירות במסגרת הרפורמה המשפטית שמקדמת הממשלה. ראשי המחאה הכריזו היום (שלישי) על מחאה ביום שני הבא בנתב"ג. 

אחת ממובילות המחאה, שקמה ברסלר, אמרה כי "אנחנו קוראים לקחת חלק בפעולות ממוקדות. נצא לפעילות אזרחית ומאבק על פי הבנתנו".

בתגובה, שר התיירות חיים כץ קורא למנוע את השיבושים הצפויים בנתב"ג: "חסימת שער הכניסה והיציאה העיקרי למדינה, היא צעד לא מידתי הצפוי לפגוע קשות בחופש התנועה של הציבור הישראלי, ובתיירים שמבקשים להיכנס או לצאת מהארץ", אמר.

בפנייה ששיגר לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר וליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב- מיארה, כתב השר חיים כץ: "הובא לידיעתי על כוונת מפגינים לבצע פעולות שיבוש וחסימת הגישה לנמל התעופה בן גוריון ביום שני הקרוב. זכות ההפגנה והמחאה היא קודש, יחד עם זאת חסימת שער הכניסה והיציאה העיקרי למדינה, היא צעד לא מידתי הצפוי לפגוע קשות בחופש התנועה של הציבור הישראלי ובתיירים שמבקשים להיכנס או לצאת מהארץ. אבקש ממכם להפעיל את כל האמצעים העומדים לרשותכם ולמנוע את הפגיעה הצפויה".

 

הרפורמה המשפטית מחאה חיים כץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד