כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

דחפה והניפה באוויר: הגננת נאשמת בהתעללות קשה

כתב אישום נגד גננת שתקפה והתעללה בתינוקות עליהן הייתה אחראית

דחפה והניפה באוויר: הגננת נאשמת בהתעללות קשה
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: משה שי, פלאש 90

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה היום לבית המשפט המחוזי כתב אישום נגד ג'מילה טרוה, תושבת סיעיר כבת 52, שביצעה עבירות רבות של תקיפה והתעללות בתינוקות עליהן הייתה אחראית.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד יפעת פנחסי נבו, הנאשמת עבדה כמטפלת בגן הילדים בכפר עקב. בגן היו כ-35 פעוטות בטווח גילאים של גיל לידה עד שלוש שנים. במסגרת תפקידה הייתה הנאשמת אחראית, בין היתר, על שכבת הגיל הצעירה מגיל לידה עד גיל שנה וחודשיים.

במהלך החודש האחרון ובהזדמנויות רבות ושונות, ביצעה הנאשמת מעשי התעללות ותקיפה שגרמו לתינוקות, בין היתר, למכאוב וחבלות, כשהיא אחראית עליהם. באחד המקרים התעללה ותקפה תינוקת כבת תשעה חודשים, בין היתר, כיסתה במספר הזדמנויות את ראשה בשמיכה, הידקה לפניה באופן המסכן את נשימתה והכתה אותה בראשה שוב ושוב, גם שהתינוקת ממשיכה לבכות.

במקרה נוסף הצמידה אותה בכוח למושב נדנדה. כתוצאה ממעשיה של הנאשמת נגרמו לתינוקת שטפי דם רבים, בין היתר בבטנה ובכל חלקי פניה, וכן סימני שריטות.  בעקבות אחד המקרים היא פונתה לבית החולים לצורך קבלת טיפול רפואי.

במקרים אחרים, הנאשמת דחפה את התינוקות, הכתה אותם, הניפה אותם באוויר כשהיא אוחזת בהם בידיהם בלבד, האכילה אותם באגרסיביות תוך פתיחת הפה בכוח, והטיחה אותם בערסלים ובמיטות תוך שהיא נוהגת להדק שמיכה סביב פניהם על מנת להרדימם באופן המסכן את נשימתם.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות התעללות בקטין חסר ישע על ידי אחראי, תקיפת קטין חסר ישע על ידי אחראי הגורמת חבלה של ממש. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרה של הנאשמת עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה.

 

התעללות בילדים כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד