כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"חיינו הופקרו"

תיעוד: עם ברווזים על מכסה המנוע: תושבי השומרון יצאו למקום הפיגוע

עשרות משפחות מיישובי השומרון ובנימין יצאו היום בשיירת רכבי מחאה שעשתה את דרכה מכיכר חטמ"ר שומרון למקום הפיגוע בעלי. על הרכבים ניתלו שלטי מחאה, וכרזות בצורת ברווז עם הכיתוב "לא רוצים להיות ברווזים במטווח". אחד המשתתפים: "הביטחון ביו"ש לא קיים, קוראים לציבור לצאת לרחובות כדי למנוע את הפיגוע הבא"

תיעוד: עם ברווזים על מכסה המנוע: תושבי השומרון יצאו למקום הפיגוע
השיירה במקום הפיגוע צילום: באדיבות המצלם

המחאות כנגד הטרור: עשרות משפחות מיישובי בנימין והשומרון יצאו היום (שלישי) בשיירת רכבי מחאה, שעשתה את דרכה מכיכר חטמ"ר שומרון למקום הפיגוע הקשה בתחנת הדלק בעלי, לאחר שארבעה יהודים נרצחו בשבוע שעבר על ידי שני מחבלים פלסטינים.

את שיירת המחאה קיימו התושבים במלאות שבוע לפיגוע הקשה בעלי. על הרכבים ניתלו כרזות מחאה שקראו לציבור הישראלי לצאת למחאות כדי למנוע את הפיגוע הבא, וכן שלטים בצורת ברווז עם הכיתוב "לא רוצים להיות ברווזים במטווח".

חרף הליווי הכבד של כוחות משטרה שנסעו עם השיירה, הותקף אחד הרכבים בכביש הראשי בחווארה על ידי פורעים ערבים שדפקו על רכבו והצליחו לשבור את מראת הרכב.

ידידיה עסיס, אחד התושבים שהשתתף בשיירת המחאה, מסר: "הגעתי לכאן היום כי הביטחון האישי והבסיסי שלנו ביו"ש פשוט לא קיים. בכל שבוע מתרחשים פיגועים חדשים, יהודים קדושים נרצחים, אבל מערכת הביטחון שרויה עמוק בתרדמת. אפילו דברים בסיסיים כמו כתר על כפרי המחבלים לא מבוצעים".

"כל נסיעה פשוטה הביתה הפכה לרולטה רוסית. בכל יום אנחנו נרגמים ונורים כאן יום יום כמו במטווח ברווזים, אך בממשלה ובמערכת הביטחון ממשיכים כאילו לא אירע דבר. אני מקווה שמישהו שם למעלה יתעשת בהקדם, ישנה סוויץ' ויצא בדחיפות למבצע מקיף כנגד הטרור, אך בינתיים זה לא נראה באופק. אני קורא מכאן לכל הציבור הישראלי לצאת לרחובות כדי למנוע את הפיגוע הבא שאורב לנו מעבר לפינה. חיינו הופקרו, אבל נעשה את הכל כדי שזה יהיה הפיגוע האחרון", הוסיף עסיס.

שיירת רכבים הפיגוע בכניסה לעלי פיגוע טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד