כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
התביעה בדרך?

סערה בשידור: "חוצפן, אפס, איש עלוב וטיפש"

איש התקשורת ינון מגל מאיים לתבוע פעיל מחאת המילואימניקים נגד הרפורמה המשפטית שהאשים אותו בשידור חי מהשתמטות ממילואים למרות עברו הצבאי הידוע כקצין לוחם בסיירת מטכ"ל | הראיון עמו הסתיים בהורדתו משידור

סערה בשידור: "חוצפן, אפס, איש עלוב וטיפש"
ינון מגל ברדיו צילום: מתוך שידורי רדיו 103FM

אייל נווה, בוגר סיירת מטכ"ל ומפעילי מחאת המילואימניקים נגד הרפורמה המשפטית, התראיין לרדיו 103FM ובמהלכו הצליח להרגיז ולקומם עליו את המגיש איש הימין ינון מגל.

"ינון, בוא למילואים. אתה השתמטת ממילואים בגיל 30. לא יפה ינון", האשים. המגיש זעם נוכח דבריו, והכריז: "אם לא תחזור בך אני אתבע אותך".

השיח סביב שירות המילואים של ינון מגל לא פסק, והסלים את האווירה באולפן. "אנחנו מאותה יחידה, אני יודע בדיוק מתי התחלת להשתמט. ינון, לא סיימת את שירות המילואים שלך כמו בחוק, השתמטת ממילואים", אמר נווה, ומגל תקף: "אני אתבע אותך. חוצפן, איזה אפס. תחזור בך. שיחררו אותי ממילואים".

"אם היחידה שיחררה אותו אתה לא יכול להגיד שהוא משתמט", ניסה המגיש הנוסף חיים לוינסון להוריד את הלהבות, אך ללא הצלחה. מגל הוסיף לתקוף את נווה: "אתה פשוט בן אדם עלוב, טיפש, שמתעסק בדברים שהוא לא מבין בהם. באותה רמה אתה מתעסק בחוקים שאתה לא מבין בהם. אתה כולך הסתה". נווה סירב להתנצל והורד משידור בהוראת ינון מגל.

האם התביעה אכן תתממש, ימים יגידו.

עימות בשידור ינון מגל מילואים מילואימניקים השתמטות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד