ט"ז אייר התשפ"ד
24.05.2024

ערוץ הכנסת: השר בנט במקום ראשון בשביעות רצון

סקר ערוץ הכנסת: 38 אחוז הביעו שביעות רצון מתפקודו של בנט, ורק 36 אחוז מזה של ראש הממשלה • וכמה רוצים ללכת לבחירות?

נפתלי בנט,  צילום:פלאש  90
נפתלי בנט, צילום:פלאש 90

יו"ר הבית היהודי שר הכלכלה נפתלי בנט זוכה לשביעות הרצון הרבה ביותר על תפקידו בקרב שרי הממשלה. על פי סקר ערוץ הכנסת שפורסם היום, 38% מהציבור הביעו שביעות רצון מבנט, 36% הביעו שביעות רצון מתפקוד ראש הממשלה בנימין נתניהו, ו-32% מיו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג. בנוסף, 26% מרוצים משרת המשפטים ציפי לבני ו-22% מרוצים מתפקוד שר האוצר יאיר לפיד.

בנט ממשיך להתמקם כמספר 2 הראוי ביותר לראשות הממשלה. הסקר מראה כי 24% אומרים שנתניהו הראוי ביותר לתפקיד, 12% בנט, 9% הרצוג ולבני, 6% השר גדעון סער ומשה כחלון ו- 4% אומרים שלפיד הראוי ביותר לתפקיד.

בשאלה מה הנושא הבוער שצריך להעסיק את הכנסת, 67% אמרו שהנושא הבוער הוא יוקר המחיה, 22% האיומים הביטחוניים על ישראל, 7% המשא ומתן עם הפלסטינים ו-4% נושא דת ומדינה.

63% מהנשאלים אמרו כי נתניהו לא צריך לפעול להכנסת המפלגות החרדיות לקואליציה גם במחיר פרישת סיעות כמו יש עתיד או ישראל ביתנו. 24% השיבו בחיוב על השאלה.

הציבור אף נחלק בשאלה האם הקואליציה תשרוד את מושב הכנסת הנוכחי: 42% אמרו שהקואליציה תשרוד. 40% אמרו שיוכרז על הקדמת הבחירות. עם זאת 51% מתנגדים להקדמת הבחירות בעוד 30% תומכים בכך.
נתניהו סקר ביבי שביעות רצון בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד