כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

בחורי נדבורנה יקיימו את 'קנייני החסידות' בשבת מירון

פרשת נח: ישבתו כלל חסידי נדבורנה באתרא קדישא במירון במסגרת שבת התאחדות בחצר‏ החסידות

האדמו"ר מנדבורנה. צילום: שוקי לרר
האדמו"ר מנדבורנה. צילום: שוקי לרר

כמסורת של שנים גם השנה בפרשת נח (ראשי תיבות נדבורנה חסידים מ.ו.) ישבתו כלל חסידי נדבורנה באתרא קדישא במירון במסגרת שבת התאחדות בחצר‏ החסידות, כשהתפילות יערכו בבית המדרש של ישיבת בני עקיבא והטישים באולם האודיטוריום.

חידוש מיוחד נרשם השנה בקרב בחורי החסידות בפרויקט הנקרא 'קניין החסידות' לאור קריאתו של האדמו"ר בשמחת בית השואבה לבחורי החסידות, במוצאי יום טוב ראשון של סוכות.

במעמד החולט השנה לערוך מסגרת מיוחדת לבחורי החסידות שיקרא 'קניין החסידות' פתיחת קניין החסידות יתחיל כבר הערב (חמישי) באוטבוסים שיצאו מכל ריכוזי החסידות בני ברק ירושלים ביתר ואלעד, ‏יעצרו בציוני התנאים בצפון ויערכו סעודת ראש חודש בראשות ראשי החבורות.

בבוקר תתקיים תפילת שחרית בציון הרשב"י ולאחר מכן יתקיים סדר לימוד של שעתים ברציפות כפי תקנת האדמו"ר.

בערב שבת ימסור האדמו"ר שיחת חיזוק לקראת השבת התאחדות באולם של משפחת שטארק בכפר מירון, את הסעודות השבת יסעדו משתתפי הקניין באולמות ייעודים עבורם בכפר מירון בתפילות בישיבת בני עקיבא ובטישים של האדמו"ר יועד מקום במיוחד לחברים.

גם לילדי החסידות ייערך סדר מיוחד ע"י ארגון 'קול יעקב' בתפילות נפרדות בהיכל ישיבת בני עקיבא עם משגיחים שישמרו הילדים, במוצאי שבת יערוך האדמו"ר את מעמדי החלאק'ס לילדי החסידות שיגיעו לגיל 3 ויגזזו ממחלפות ראשם בחצר המערה.
חסידים נדבורנה פרשת נח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד