ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
באירוע במשרד האוצר

נתניהו: "ישראל יכולה להיות בין 10 הכלכלות המובילות בעולם בקלות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף באירוע כלכלי לציון 20 שנה לתוכנית הכלכלית של שנת 2003, אותה הוביל כאשר כיהן בתפקיד שר האוצר. נתניהו אמר: "אנחנו יכולים להיות בין 10 הכלכלות המובילות בעולם בקלות"

נתניהו: "ישראל יכולה להיות בין 10 הכלכלות המובילות בעולם בקלות"
ראש הממשלה בנימין נתניהו צילום: עמוס בן גרשום / לע״מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף היום (רביעי) באירוע כלכלי של אגף התקציבים במשרד האוצר, לציון 20 שנה לתוכנית הכלכלית של שנת 2003, אותה הוביל כאשר כיהן בתפקיד שר האוצר.

ראש הממשלה נתניהו אמר לאנשי אגף התקציבים: "שלושת הדברים החשובים ביותר שעשינו הם: ריסון הוצאות הממשלה, הפחתת המיסים וללא ספק - ׳רפורמת בכר׳.

לא היה פה שוק אשראי, זה דבר מטורף, ועדיין יש לנו בעיות עם זה. שר האוצר ואנוכי דנים בשאלות האלה, איך לייצר מקורות אשראי נוספים".

עוד הוסיף רה"מ נתניהו: "יש לנו כלכלה עתירת ידע - אנחנו מקבלים עכשיו 20% מהסטרטאפים ב-AI, ומספר קצת יותר גדול בקיברנטיקה; ארה"ב במקום הראשון בעולם – אנחנו במקום השני, ואנחנו אלפית מאוכלוסיית העולם.

אנחנו יכולים להיות בין 10 הכלכלות המובילות בעולם בקלות. אנחנו צריכים להמשיך בכיוון הזה - הוא לא סטטי אף פעם, כל הזמן צריך להמשיך להשתפר".

לדברי נתניהו: "המטלה לעשות את זה מוטלת במידה רבה עליכם, על שר האוצר ועל ראש אגף התקציבים ואחרים שעובדים כאן, זה המשך של פעילות שעשינו שהפכה את ישראל לכוח עולה בעולם.

הנכסיות של כלכלת ישראל לארה"ב ולמדינות המערב עולה כל הזמן. היא תלויה בהתפתחויות שונות - אבל הבסיס לכך הוא לשייף את הכלכלה ולהפוך אותה לתחרותית וחזקה יותר. המשימה שלכם היא להבטיח את עתיד ישראל".

באירוע השתתפו שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ראש הסגל צחי ברוורמן, מנכ״ל משרד רה״מ יוסי שלי, ראש אגף תקציבים ואנשי אגף התקציבים במשרד האוצר.

בנימין נתניהו משרד האוצר ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד