כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"פיטוריה לא על הפרק"

השר קרעי תקף את היועמ"שית, בליכוד התנערו

שר התקשורת שלמה קרעי אמר כי "היועמ"שית צריכה ללכת הביתה היום. לדבריו, "אי אפשר לעשות זאת בגלל הסיפור של עילת הסבירות". מהליכוד נמסר: "דבריו של השר קרעי משוללי כל יסוד, שאלת פיטוריה של היועמ"שית אינה על הפרק"

השר קרעי תקף את היועמ"שית, בליכוד התנערו
שלמה קרעי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר התקשורת שלמה קרעי (הליכוד) קרא היום (רביעי) בריאיון בחדשות 12, לפטר את היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרבה-מיארה. "היועמ"שית צריכה ללכת הביתה היום, אנחנו לא יכולים לפטר אותה בגלל עילת הסבירות", אמר. בליכוד התנערו מהדברים.

בנוסף התייחס קרעי גם לאמירתו של המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך - ולהתפתחויות האחרונות במשפט נתניהו ואמר: "אותו אלשיך שביומו האחרון כמפכ"ל הגישו את ההמלצה לאישום בשוחד, אומר שהבינו שלא הצלחנו לבסס את האישום בבית המשפט. הכול מתרסק, כמו שאמרנו כמו מגדל קלפים. בהחלט צריך להעמיד לדין את מנדלבליט".

עוד אמר קרעי: "הציבור רואה שהשופטים בעצמם לא מאמינים בתיק, ואומרים לפרקליטות כדאי לך למשוך את תיק השוחד. זה יום כיפור של הפרקליטות".

על האפשרות שהממשלה תפטר את היועמ"שית אמר: "ביום כניסתה לתפקיד אמרתי לה לא להביא איתה הרבה חפצים כי היא תלך הביתה מאוד מהר. אני עדיין חושב שזה מה שצריך להיות. בגלל זה אנחנו עושים רפורמה במערכת המשפט.

מבחינתי היא צריכה ללכת היום, אי אפשר לעשות זאת בגלל הסיפור של עילת הסבירות. לא תהיה כנופיית שלטון החוק שיכולה להפוך שלטון ולהדיח רה"מ מכהן", סיכם. 

בליכוד התנערו מדברי קרעי: "דבריו של השר קרעי משוללי כל יסוד ואינם מייצגים את דעתו של ראש הממשלה. צמצום עילת הסבירות מקודם בהתאם למתווה שופט העליון סולברג ומצע מפלגתו של גדעון סער. שאלת פיטוריה של היועמ"שית אינה על הפרק", נמסר.

שלמה קרעי הליכוד גלי בהרב מיארה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד