כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
יחד נגד הסרבנות

נתניהו וגלנט במתקפה חריגה: "מלוכדים ונחושים כאגרוף מחץ!"

ראש ממשלה ושר הביטחון יוצאים בחריפות נגד האיומים בסרבנות. נתניהו: "כולנו חייבים להתייצב יחד כדי להגן על המדינה שלנו. אין ולא יהיה מקום לסרבנות" | גלנט: "הקריאות לסרבנות והאיומים להפסקת ההתנדבות מערערים את ערכי הבסיס של צה"ל כצבא העם - ומסכנים כשירותו"

נתניהו וגלנט במתקפה חריגה: "מלוכדים ונחושים כאגרוף מחץ!"
נתניהו וגלנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו במתקפה הערב (רביעי) נגד הסרבנות בנאום שנשא טקס סיום קורס קצינים לוחמים בבה"ד 1: "כולנו חייבים להתייצב יחד כדי להגן על המדינה שלנו. אין ולא יהיה מקום לסרבנות - לא מצד זה ולא מצד כלשהוא. יש לנו מדינה אחת, יש לנו צבא אחד ויש לנו בית אחד. נשמור כאחים וכאחיות על הבית, ואם יגיע יום פקודה - נתייצב לדגל, מלוכדים ונחושים כאגרוף מחץ!".

נתניהו הוסיף ואמר בטקס: "חשוב לי להדגיש דווקא בימים אלה - אויבנו אינם מבדילים בין מחנה זה למחנה אחר. בין אנשי ימין לאנשי שמאל, בין חילונים לבין דתיים או חרדים. הם גם לא מבחינים בין יהודים ללא יהודים, מבחינתם - כולנו מטרה לפגיעה, ויותר מזה - יעד להשמדה. ולכן כולנו חייבים להתייצב יחד כדי להגן על המדינה שלנו".

אחריו עלה לנאום בטקס גם שר הביטחון יואב גלנט שאמר דברים דומים: "צה"ל הוא צבא העם, כוחו ועוצמתו, טמונים באחדות השורות. גרירה של צה"ל ומפקדיו לויכוח ומחלוקת, היא מדרון חלקלק המסכן את קיומה של מדינת ישראל".
 
לדברי גלנט: "אסור לנו לאפשר לאף אחד להשתמש בצה"ל ככלי ניגוח בקמפיינים פוליטיים או כחלק מאמירות מסיתות של אנשים עלומי שם. הקריאות לסרבנות והאיומים להפסקת ההתנדבות מערערים את ערכי הבסיס של צה"ל כצבא העם - ומסכנים את כשירותו".
 
"כל מי שקורא לסרבנות איננו פועל כחלק ממחאה לגיטימית, בקריאתו הוא פוגע בדבר החשוב ביותר שיש לנו- ביטחון מדינת ישראל. על כולנו, ובמיוחד עלינו נבחרי הציבור, קואליציה ואופוזיציה כאחד, להוקיע ולגנות את תופעת הסרבנות. חובתנו כחברה חפצת חיים, לשמור על צה"ל מעל ומחוץ לכל מחלוקת- אין לנו צבא אחר. צה"ל הוא שלנו, של כולנו". כך שר הביטחון.

יואב גלנט בנימין נתניהו סרבנות מילואימניקים מילואים הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד