כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
האם אתם זכאים?

לא עומד מנגד: עוד בנק מודיע שיתן שורה של הטבות ללקוחותיו

לאחר שהנגיד חייב אותם להעינות לדרישתו הבנקים מודיעים בזה אחר זה כי בכוונתם לשלם ריבית על חשבון העו"ש של לקוחותיהם | הבוקר היה זה בנק המזרחי וכעת בנק לאומי

לא עומד מנגד: עוד בנק מודיע שיתן שורה של הטבות ללקוחותיו
אילוסטרציה צילום: unsplash

לאחר שבנק המזרחי הודיע הבוקר (רביעי) כי בכוונתו לשלם ללקוחותיו ריבית על חשבון העובר ושב שלהם, כעת גם בנק לאומי לא עומד מנגד ומצטרף להענקת ההטבה.

על פי הודעת בנק לאומי, הריבית תשולם על יתרה של עד 25 אלף שקל, והתשלום כרוך במספר תנאים, בראש ובראשונה העברת משכורת ללאומי. על אף שמדובר בהתפתחות חיובית מבחינת לקוחות הבנקים, כדאי להזכיר כי ריבית שנתית של 2% היא עדיין נמוכה מאוד ביחס לאינפלציה (4.6%), מה שגורם לשחיקה משמעותית בערך הכסף.

בנוסף, הבנק מודיע כי הוא יבצע הפחתה של עד 2% בשיעור הריבית הנגבית על המינוס בחשבון העו"ש של לקוחות פרטיים.מכו כן הבנק מודיע כי הוא יעניק זיכוי בתקופת החגים (ספטמבר-נובמבר 2023) ללקוחות שההחזר החודשי שלהם על המשכנתא גדל ביותר מ-1,000 שקל.

במסגרת ההטבה החדשה שמציג הבנק, לקוחות שנטלו משכנתא לרכישת דירה למגורים בשווי של עד שני מיליון שקל (עם שיעור מימון של 60% ומעלה) יזוכו בהפרש שהם נדרשים לשלם בעקבות הזינוק בריבית הפריים למשך 3 חודשים.

כזכור, הבוקר הודיע בנק המזרחי כי הוא ייתן ריבית של 2% על הייתרה בעו"ש עד 25 אלף ש"ח, וכן יפחית את הריבית ב1-2% בהתאם לתנאים והגבלות. ההטבה הזו תחולק ללקוחות המוגדרים כלקוחות קטנים שאין להם בהיקף של עד 50 אלף שקל. לקוחות אלה, יקבלו ריבית שנתית של 2% על היתרה בעו"ש ליתרה של עד 25 אלף שקל, קרי תשלום של עד 500 שקל לשנה.

לאחרונה הודיע בנק ירושלים, גם הוא בעקבות לחץ הנגיד, כי בכוונתו לשלם ללקוחותיו ריבית על העו"ש.

 

בנק ריבית לקוחות בנקים בישראל בנק לאומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד