כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

מהרסייך ומחריבייך: כך נרצחה חיה זיסל הי"ד

רפיסות ההנהגה, הפגנה של אזלת יד כלפי העולם ותחושת אשמה מדומה, אלו הסיבות שהטרור הערבי ממשיך וימשיך • טור

מהרסייך ומחריבייך: כך נרצחה חיה זיסל הי"ד

קברה הטרי של התינוקת חיה זיסל בראון הי״ד, נכרה במרומי הר המנוחות. רגבי עפרה של ירושלים עוטפים-חובקים ״גופת תינוקת״ נוספת, שנהרגה בגלל היותה יהודיה. ״מצעד המוות״ שמלווה אותנו מחידוש היישוב היהודי בארץ מכורתנו, לא פוסק. ארץ ישראל נקנית בייסורים ובדמי מיטב ילדינו, בחורינו ושלנו. המיטב שבתוכנו.

הסימן היה על הקיר. מאמרי המערכת התריעו! בירושלים משתוללת לפחות 'מיני אינתיפדה. הממשלה ורוה״מ טמנו ראשם בחול. הם באמת האמינו שזה גל חולף. הביטוי ״נבואה שמגשימה את עצמה״ - שוב הוכחה אמיתותו.

לו היו מטפלים בזריקות האבנים והצתת מכלי אשפה, ומתייחסים אליהם כאל תקיפות טרוריסטיות כבר בראשיתם, יתכן וזה היה מסתיים אחרת. לו בהר הבית משטרת ישראל הייתה מבצעת את מלאכתה וחובותיה כלפי מבקרים יהודיים כנדרש, גם על פי החלטות בג״ץ! המסר היה מועבר ומובן. האלימות הייתה מרוסנת.

בפועל, דיבורים ועוד דיבורים ולמעשה רק דיבורים. במקום יד תקיפה, דיבורים על יד תקיפה. הרכבת הקלה בירושלים מותקפת כל יום על בסיס קבוע. זריקות האבנים והתפרעויות בכל שכונות התפר על בסיס יומי קבוע. אנרכיה. התלהמות והסתות דת אנטישמיות של נציגי ציבור וכוהני דת. שלפחות חלקם מקבלים משכורת מקופת מדינת היהודים. הסתות שקריות בלתי פוסקות באמצעי התקשורת ובבתי תיפלה. דמיון מזרחי פרוע, כהגדרתו. הביטוי ״לא היה ולא נברא", לא עומד בקריטריונים של ״שקרי״ כהני הדת המוסלמיים שמשקרים ביודעין ובמצח נחושה.

התגובות הרופסות של העומדים ליד ההגה בישראל, בעיקר מחשש לסיקור עוין מצד התקשורת העולמית ותוצאותיו, לימדה את מחוללי המהומות שמה שלא ניתן לקבל בכוח, ניתן לקבל בעוד יותר כוח. מבצע ״צוק איתן״ ובעיקר צורת סיומו והצגתו בעולם הערבי שדמיון ומציאות מעורבבים בו זה בזה, שפכו דלק על מדורת ה״מיני אינתיפדה״ בעוטף ירושלים וזה לא הסוף.

הפיגוע הנורא שבו קיפחה את נשמתה הטהורה הקדושה חיה זיסל הי״ד, ואחרים עדיין מאושפזים, הינו תוצאה טראגית של עודף ה״דיבורים״ מעט ה״מעשים״ ואיבוד שלטון החוק ומוסרות השלטון וההרתעה של ממשלת ישראל, גם בירושלים הבירה.

העובדה היבשה, שרק ביום ה׳ השבוע, הועלו מאות שוטרים ואנשי מג״ב לשכונות התפר. מלמדת שמה שעושים היום היו צריכים לעשות הרבה לפני אתמול, ויש מה לעשות, כך לפחות טוענים המפכ"ל והשר לביטחון פנים. היום הרבה יותר קשה וחבל.

בתי המשפט לא ממצים את הדין עם מיידי האבנים. ״המחבלים״ מיידי האבנים מתגלים כפרחחים בגיל העשרה, לבית המשפט קשה להתייחס אליהם כעבריינים מועדים, בעיה. המפגע מיום רביעי כבר ״בילה״ בכלא הישראלי מספר חודשים ושוחרר בידי שופט רחמן. רק לפני חצי שנה השתחרר בשנית. ליצנים טוענים שבסה״כ רצה לחזור לכלא הישראלי 'להשלים בגרויות'...

האלימות עדיין לא התפשטה לכלל שטחי איו"ש אך בעוטף ירושלים היא יוצאת משליטה. גם משליטת "הרשות״ שהיום, עדיין מנווטת את ההתפרעויות ושולטת בגובה הלהבות בעוטף ירושלים והר הבית. הרשות והעומדים בראשה הם שמדרבנים או מרסנים את המתפרעים בהתאם לצרכיה הבינלאומיים של הרשות הפלשתינאית, מערכת יחסיה עם החמאס ששולט בעזה וקורא תגר על שלטונה באיו"ש ומצבה במו״מ ובמגעים עם ישראל. ההקצנה מתוזמנת לפי צרכי הראיס אבו מאזן שלאחרונה 'בחר' להתבטא נגד ישראל והיהודים בשלל התבטאויות ואמירות קשות ומקוממות. לו ישראל הייתה משכילה ו״שוברת את הכלים״ ביחסיה עם הראיס והרשות הפלשתינאית ובצדק. לאור האשמות השווא שהוטחו ומוטחים בה וכלפיה, גם מפי ״הראיס״ עצמו, כאילו הינה מנסה להשתלט על הר הבית ולפחות לחלק בו את השליטה ושאר פנטזיות ערביות דמיוניות. יתכן והיינו חוסכים בנפגעים.

מערכת הפעולה והתגובה הישראלית משותקת. מחשש לסיקור עוין, מחרמות מסחריות ואישיות, מאמברגו צבאי ואולי אזרחי, מנידוי בינלאומי והגעה כנאשמים לביה"ד בהאג, מהחרפת תחושת המיאוס שקיימת כלפי ישראל לפחות באירופה ובדרום אמריקה ולאחרונה גם בממשל האמריקאי העוין את נתניהו על בסיס אישי. בפועל, אנו ״מוכרים״ את כבודנו הלאומי ומוותרים על הביטחון האישי של אזרחים שלווים במדינתם ובעיר בירתם בכדי לנסות ולקנות לנו שקט מדומה.

ולא היא!!! לא! לא! לא!

הויתורים החוזרים ונשנים, הציפייה שהאויב ישחק בכלים הוגנים, ההתרפסות לארה"ב ואירופה, משדרת חולשה של ״אשמים״. מי שבטוח ומאמין בדרכו וצדקת מעשיו, לא מוותר, בוודאי לא על כבודו. העובדה שאנו לוקחים על עצמנו מרצון ״אשמה״ מוכיחה לאויבים בכוח ובפועל שיש דברים בגו וזה נורא. זה שאנו מסתפקים בדיבורים ואמירות ולא פועלים בנחישות ובעוצמה בלתי מתפשרת בכדי להגן על חיינו בארצנו, מלמדת שגם אנו מרגישים ״לא טוב״ עם עצמנו! איבדנו את האמונה ואת הדרך. בוודאי את האמונה ב״צדקת הדרך״. לו אנו היינו "מאמינים" - היינו מסוגלים לשדר זאת לאחרים. העולם "אוהב" חזקים ובז לחלשים. אנו רואים זאת מדי יום ביומו בכל רחבי הגלובוס. פוטין משדר זאת לעולם המערבי כולו וכולם אומרים אמן. סין נוהגת כך כיום במשבר בהונג קונג. ארדואן בתורכיה עולה על כולם בתעוזתו ועוצמת דיכויו את כל המתנגדים לשלטונו האוטוקרטי. הוא מראה לאובמה הפטפטן וראשי ברית נאט"ו אצבע משולשת ונשאר מחוזר על ידם. כי הוא חזק.

השמאל בישראל לא תורם ל״חוסן הלאומי״. הזדרזותו לקבל ״כל אשמה״ על עצמו, מרשה לזרים ושונאים להתלהם נגד ישראל ולהאשימה בכל, מרצח ישו הנוצרי ועד אחריות לטביעת הטיטאניק. דרך הסיבה להיווצרות ארגון הטרור האסלאמי דאע״ש. זהבה גלאון מנהיגת מפלגה ״ציונית״ אמרה זו במפורש, לא הוקיעו אותה בכיכר העיר. מקסימום צחקו לאידה של "נבערת". זו לא אמירה של ח״כ זועבי! זועבי מצדיקה את דאע״ש וממשיכה לקבל משכורת וקהל בבית המחוקקים הישראלי.

״מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו״ - זו קללה עתיקת יומין שרודפת את העם היהודי לדורותיו. ביום שדמה של התינוקת חיה זיסל עדיין רותח, גופתה עדיין לא נטמנה בקברה לקץ הימים, מיכל רוזין, ח"כ ממרץ, מגיעה לירושלים. לא להשתתף ח"ו באבל המשפחה היהודית שעלתה מהגולה לארץ אבותיה. אלא בכדי לחזק ולהזדהות עם מאבק ערביי הכפר סילואן נגד רוכשי בתים בכסף מלא בשכונה שהינם יהודים. מיכל רוזין תאבק בשצף קצף נגד אכלוס יהודים בשכונה ערבית. באותו שצף קצף תלחם נגד כניסת חרדים לשכונה חילונית. תזדהה לחלוטין עם ערבי שמתחתן עם יהודיה למגינת הוריה ומשפחתה. כל הקצאת קרקעות לשכונה או עיר חרדית חדשה ולא משנה באיזה אזור, עיר או מושב! תקומם את מיכל רוזין וחבריה מ"שרץ". זה "האסון הלאומי" שלנו, איבוד הכבוד הלאומי והיהודי. הצורך האוטומטי "בהכשר" של "האומות הנאורות" שכל עוצמתם הטכנולוגית, כספית, צבאית, וארגונית כושלת מול ארגון טרור פרטיזני החמוש בנשק קל. מרגמות ותותחים קצרי טווח, אך לוחמיו נלחמים למען "אידיאה", רצחנית ומטורפת ככל שתהיה.

זה יהיה גורלנו ח"ו, באם נסמוך על "ידידותינו הנאורות". נרקוד לפי חלילם וקצב מנגינתם. גורל הכורדים הנטבחים בעיירה קובאני מול מצלמות וזרקורי התקשורת העולמית מראה לנו את עוצמת אפסותו וחדלונו של העולם הנאור. יש דרך ויש מי שרוצה לעזור להם בקובאני. אחיהם הכורדים בתורכיה והמדינות המערביות. ארדואן מסיבות פנים תורכיות לא נותן וחוסם את נתיב האספקה היחיד שפתוח לקובאני מתורכיה הסמוכה. ארדואן למעשה פועל בסוג של שת"פ עם דאע"ש. הדברים גלויים וידועים, התקשורת מדברת על כך. עיתונאית איראנית-אמריקאית נרצחת בתורכיה כי חשפה שיירות נשק לדאע"ש מתורכיה, ומדינות המערב שותקות! כי ארדואן חזק, לא סופר אותם. הוא גאה בדתו, באסלאם ופועל בשירותו.

זה הלקח והלימוד שחובה עלינו לשנן וללמוד. ביום פקודה ובעת צרה נוכל לסמוך רק על אבינו שבשמיים ועצמנו. הגנרל האמריקאי אייזנהאור לא הפציץ את מסילות הברזל שהובילו לבית המטבחיים "אושוויץ" למרות תחנוני ההנהגה היהודית בארה"ב, שכבר אז הייתה חזקה ומכובדת. אלפי טונות פצצות הוטלו על גרמניה וצבאה מדי ערב. מטוס בודד לא הוקצה להרס המסילות שהובילו למחנות ההשמדה. אלפים היו יכולים להינצל. את הלקח הזה אנו חייבים להפנים. העולם חבר וחובר לחזקים, בז לחלשים. "חוק הטבע" הידוע חל גם ביחסים בין בני האדם - לא רק בג'ונגל. ובעצם, העולם כולו הוא ג'ונגל.
ערבים ירושלים רצח טרור פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד