כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הגיל עושה את שלו

הנשיא ביידן משתמש במכשיר מיוחד שמסייע לנשימה בשינה

הנשיא ביידן משתמש מכשיר נשימתי שמשתמשים בו בעיקר בשינה. המכשיר מסייע למטופלים שנושמים בכוחות עצמם אך זקוקים לסיוע נשימתי. כ-30 מיליון אנשים בארצות הברית סובלים מבעיות נשימה בשינה

הנשיא ביידן משתמש במכשיר מיוחד שמסייע לנשימה בשינה
ג'ו ביידן צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

הנשיא ג'ו ביידן החל להשתמש במכשיר CPAP לטיפול בנשימה בשינה, כך מדווח. הסימנים מהמכשיר נראו על פניו במהלך הופעות פומביות. ביידן חשף בעבר כי הוא משתמש במכשיר נשימה בשינה לפני הקמפיין לנשיאות ב-2008. עוד קצת יותר משנה יהיו בחירות בארה"ב, והדיווח על כך ודאי לא יעזור לקמפיין של ביידן.

כאשר ביידן, בן 80, עזב את הבית הלבן אתמול כדי לשאת נאום כלכלי בשיקגו, סימנים ממכשיר ה-CPAP ניכרו על פניו. סימנים דומים ניתן היה לראות על פניו של ביידן ביום שני האחרון במהלך אירוע בבית הלבן בו הכריז על התוכניות לתקצב כמעט 42.5 מיליארד דולר לבניית רשתות אינטרנט מהירות.

"מאז 2008, הנשיא חשף שהוא משתמש במכשיר בשינה בדו"חות רפואיים. הוא השתמש במכשיר CPAP אתמול בלילה, דבר שכיח לאנשים עם היסטוריה כזו", כך אמר דובר הבית הלבן אנדרו בייטס.

גורם רשמי שמכיר את הנושא אמר לרשת CNN כי ביידן החל להשתמש במכשיר בשבועות האחרונים כדי לשפר את איכות השינה. ביידן, שהוא, בגיל 80, הנשיא המבוגר ביותר במדינה, סבל גם בעבר מבעיות נשימה בשינה.

כ-30 מיליון אנשים בארצות הברית סובלים מבעיות נשימה בשינה, כך על פי האיגוד הרפואי האמריקאי.

ג'ו ביידן מכונת הנשמה הבחירות לנשיאות ארצות הברית 2024

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד