י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לאור המצב: רכב ממוגן ירי

משוריין ועוצמתי: INKAS מציגה רכב שטח למלכים

חברת INKAS מציגה חבילת שיריון ראשונה לריינג' רובר אשר זוכה לפופולאריות עצומה בקרב בעלי ממון, ההגנה מיועדת לגרום ליושבי הרכב וגם לחורשי רעה "ללכת עם ולהרגיש בלי", אף אחד לא יכול לדעת שמדובר ברכב משוריין

משוריין ועוצמתי: INKAS מציגה רכב שטח למלכים
ריינג' רובר ממוגן ירי. מחיר הרכב מוכפל צילום: INKAS

מה עושים מנהיגים, דיקטטורים ומולטי מיליונרים אשר צריכים להגיע ממקום למקום בבטחה ובלי לחשוש ממתקפות מצד גורמים לא רצויים? הם פונים ל-INKAS הקנדית כדי שתשריין להם את הרכב. INKAS שעוסקת ביצירת חבילות שיריון לרכבים זה עשרות שנים "תופרת" חבילה לצרכיהם של המעוניינים, שלעתים כבר שרדו מתקפת טרור אחת או שתיים ולכן יודעים היטב מה הם רוצים, סכום כסף משמעותי מחליף ידיים וכולם מרוצים.

לעתים INKAS כבר מציגה חבילות שיריון מוכנות מראש לדגמי רכבים מסוימים, בעיקר בשוק היוקרה, מכיוון שהיצרנית יודעת היטב אילו רכבים הלקוחות מעדיפים.

מסיבה זו INKAS מציגה חבילת שיריון ראשונה לריינג' רובר, רכב השטח של לנד רובר הבריטית אשר זוכה לפופולאריות עצומה בקרב בעלי ממון ושלא במפתיע, החבילה ש-INKAS מציגה היא כזו שמיועדת לגרום ליושבי הרכב וגם לחורשי רעה "ללכת עם ולהרגיש בלי", כלומר אף אחד לא יכול לדעת שמדובר ברכב משוריין.

ריינג' רובר ממוגן ירי. מחיר הרכב מוכפל: קרדיט INKAS

החבילה שמתווספת לריינג' רובר כוללת שיריון עמיד ירי נשק קל לצידי הרכב, מיגון של התחתית ברמה המאפשרת עמידות בפני הדף משני רימוני יד, זכוכית בליסטית עמידת ירי מנשק קל וצמיגים אשר מסוגלים להמשיך בנסיעה גם כאשר נוצר בהם פנצ'ר. ולטובת מי שעדיין מפחד, INKAS מציעה גם רשימה של שדרוגים נוספים בתשלום כמובן, כולל מיגון של תא המנוע, מערכת כיבוי שריפות, פתח מילוט ומערכת ראיית לילה.

INKAS לא מגלה כמה עולים כל השדרוגים האלה, אבל בהתחשב בעובדה שמחירו של ריינג' רובר מרחף לו בגרסאות מסוימות באזור מיליון שקלים, כנראה שהתוספת מכפילה את המחיר הזה ואולי אפילו משלשת אותו.

רנג' רובר רכב שטח ממוגן ירי רכב ממוגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד