ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

כך תזמינו אוכל מוכן לשבת

מחפשים להזמין אוכל טעים ואיכותי בניחוח מסורתי? מתגעגעים לבישולים ולניחוחות השבת שספגתם בבית הוריכם? נמאס לכם מהמנות הגנריות שמוצעות בכל מקום? "המסעדה היהודית" היא הפתרון המושלם עבורכם! המסעדה היהודית מציעה מגוון אדיר של מנות ססגוניות, מכל רחבי תבל

כך תזמינו אוכל מוכן לשבת
אוכל צילום: FREEPIK

המסעדה היהודית – כשמסורת וחדשנות נפגשים

פיזורו של עם ישראל בעולם הביא לכך שהמטבח היהודי המסורתי ספג טעמים וניחוחות מכל קצות העולם, וקיבץ אליו מגוון עשיר ומיוחד של מנות ומאכלים. אנחנו במסעדה היהודית מוקירים ומעודדים מגוון רחב זה, ואין תרבות או עדה שלא מקבלת ביטוי במגוון המנות העשיר שלנו. המטבח שלנו מכין מרקים מעניינים, בשרים מגוונים, קינוחים ייחודיים וסלטים צבעוניים – והכל באיכות מוקפדת, וברמה קולינרית שלא תמצאו כמותה בשום מקום אחר.

אז למה לבחור במסעדה היהודית?

המסעדה היהודית מספקת מנות לאלפי לקוחות בכל יום, ואנו גאים לראות אותם בוחרים בנו פעם אחר פעם. המסעדה היהודית הינו מקום ייחודי באופנים רבים, והסיבות לבחור בו הן רבות:

בגלל המגוון

מספיק להגיע לביקור קצר במטבח כדי לקבל סחרור של טעמים, ריחות, צבעים ונינוחות – בקיצור: חוויה קולינרית מטורפת ומדהימה. תוכלו למצוא אצלנו מעל ל-50 סוגי סלטים, 35 מנות בשר ועוף, לא פחות מ-15 סוגי דגים, 40 תוספות לבחירה, ועוד עשרות מנות של אוכל יהודי מסורתי, כגון: בשרים מעושנים, פשטידות, בייקרי, חלות, יינות, ושפע מטורף לכבוד שבת קודש.

אז בין אם אתם מחפשים חריימה, שניצלים, קוסקוס, נודלס, מפרום, בשר מעושן, גפילטע, מוסקה, אושפלוב או כל דבר אחר – המסעדה היהודית היא המקום עבורכם.

בגלל המסורתיות

אנחנו במסעדה היהודית עמלנו וקיבצנו מנות רבות ומגוונות מכל העמים והתרבויות, וריכזנו אותם תחת קורת גג אחת. אצלנו תוכלו למצוא מנות מתוניסיה, פולין, מרוקו ותימן – קיבוץ גלויות של ממש. השף המוכשר שלנו שומע לא אחת מחמאות כגון "זה מרגיש כאילו סבתא שלי ממרוקו/פולין/תימן בישלה את זה!".

בגלל האיכות

כל המנות שלנו מיוצרות מחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר. חומרי הגלם הללו משמשים כחומר ביד השף המקצועי שלנו, ציון עשור, המוציא תחת ידיו את המנות האיכותיות והטעימות ביותר. האהבה למטבח, האהבה לאוכל, והאהבה לבישול איכותי - חוברים אצלנו יחד במסעדה היהודית.

בגלל הכשרות

המסעדה היהודית פונה לכל העדות ולכל הקהילות, ועל כן אנו פועלים תחת השגחת בד"צ העדה החרדית, הידועים ברמת הכשרות המהודרת והמחמירה ביותר.

בגלל הדינמיות

המסעדה היהודית מסוגלת להתאים את עצמה למגוון רחב של אירועים, כך שבין אם מדובר באירוע משפחתי מצומצם, ובין אם מדובר באירוע רחב של 2,000 איש – המסעדה היהודית עומדת לרשותכם. אנו מספקים מעטפת שירות מלאה לאירוע, כך שאתם תוכלו להיות רגועים בכל הנוגע לתחום הקולינרי.

המסעדה היהודית - נעים להכיר

המסעדה היהודית היא מרכז קולינרי ענף, המנהל במקביל מסעדה פעילה ומבוקשת, ומטבח המכין מגוון מנות שף מוכנות לשבת. המסעדה פעילה בכל ימות השבוע, כאשר בשעות היום ניתן להזמין מנות עסקיות מגוונות, ובשעות הערב נהפך המתחם למסעדת גורמה יוקרתית ומשובחת. בימי שישי ובערבי חג מספק המרכז מנות איכותיות מוכנות לשבת ולחג, השאובות מרוח המסורת היהודית. הקייטרינג מספק מנות מוכנות לכל אירוע – בין אם מדובר בשבת, חג, אירוע משפחתי או חתונה – המסעדה היהודית כאן בשביל לספק לכם את המעטפת הקולינרית המקיפה והמשתלמת ביותר. אם יש לכם שאלות נוספות אתם מוזמנים לפנות אלינו, ונשמח לעמוד לרשותכם בכל נושא.

המסעדה היהודית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד