כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

קייטרינג בד''ץ העדה החרדית

לאחר שהבנו את החשיבות בבחירת אופציה של קייטרינג בשרי בד''ץ העדה החרדית, נותר רק להבין – איך בוחרים קייטרינג מבין האופציות הקיימות כיום בשוק • על כך בכתבה שלפניכם

קייטרינג בד''ץ העדה החרדית
קייטרינג צילום: FREEPIK

ארגון כל אירוע, כולל לא מעט החלטות ובחירות, שחשוב לקבל אותן בהקדם -  החל ממיקום האירוע, דרך בחירת אולם או מרחב בו הוא יתקיים, ועד עיצוב המרחב ובחירת המוזמנים. בנוסף, אחד הדברים החשובים ביותר שיש לתת עליהם את הדעת, הוא בחירת הקייטרינג שיוגש באירוע, על אחת כמה וכמה אם צריך לספק לאורחים קייטרינג בכשרות ברמה הגבוהה ביותר, דהיינו קייטרינג בד''ץ העדה החרדית. האוכל הינו חלק משמעותי בכל אירוע, והוא חלק נכבד ממה שמאפשר לאורחים שלכם ליהנות במהלכו ולהרגיש כי המארחים משקיעים בהם. לכן, מומלץ להשקיע זמן ומחשבה בבחירה נכונה ומתאימה של קייטרינג איכותי, מפנק וטעים, שיתאים לכל האורחים.
בעקבות הרצון להתאים את האוכל לכל אורח ואורח, חשוב מאוד לבחור באופציה של קייטרינג כשר למהדרין. קייטרינג כזה, יאפשר לכל אורח, לא משנה מהי הכשרות עליה הוא מקפיד, לאכול מכל מה שיוגש באירוע, בלי הגבלות מיותרות. מאחר וכמעט בכל אירוע.
קייטרינג בד''ץ העדה החרדית של אוונטפ, יאפשר לכם, בתור מארגני האירוע, להיות רגועים לגמרי בכל הנוגע לכשרות, מאחר וקייטרינג כזה מציע את כל ההקפדות הנדרשות, כך שהאוכל יתאים לכל אורח ואורח.

אז איך נבחר קייטרינג כשר למהדרין לאירוע?

לאחר שהבנו את החשיבות בבחירת אופציה של קייטרינג בשרי בד''ץ העדה החרדית, נותר רק להבין – איך בוחרים קייטרינג מבין האופציות הקיימות כיום בשוק?
הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, היא להגיע לאירוע אחר בו הקייטרינג מעניק שירות, ולראות אותו בפעולה. לטעום מהמנות, להתרשם מהתפעול במטבח, מהמלצרים, מהצורה בה הוא מנוהל, מהאופן בו הוא מוגש, ועוד ועוד. ריכזנו עבורכם מספר פרמטרים שיש לשים עליהם דגש בעת בחירה של קייטרינג בד''ץ העדה החרדית ירושלים, ומומלץ לשים לב אליהן בין אם אתם בודקים את הקייטרינג באירוע אחר, ובין אם אתם רוצים לבחור בו מתוך המלצות של אחרים או הפניות מהאינטרנט.

  • טעם – כמובן שהדבר הראשון והחשוב ביותר בעת בחירה של נותן שירות בנושא המזון, הוא כמובן הטעם. בחרו בקייטרינג שמציע מנות טעימות, מגוונות ומפנקות. אוכל טעים יאפשר לאירוע שלכם להיחוות כאירוע נעים, שייזכר על ידי כל האורחים לטובה.
  • מגוון – לא פחות חשוב מהפרמטר של הטעם, הוא היכולת של הקייטרינג לספק לכם מנות מגוונות ועשירות. כך, תוכלו לבנות תפריט שיתאים בדיוק עבורכם ועבור האורחים שלכם. למשל, אם יש לכם אורחים צמחוניים או טבעוניים, יש לוודא כי הקייטרינג שאתם בוחרים יכול להציע לכם מענה מתאים עבורם.
  • איכות – טריות חומרי הגלם ואיכותם הינה דבר בסיסי ביותר, וקריטי על מנת לייצר אוכל טעים ומפנק. השתדלו לבחור בקייטרינג ששם דגש על חומרי הגלם שבהם הוא עושה שימוש.
  • שירות – עם כל מה שציינו, שירותי הקייטרינג לא מסתכמים רק באוכל שמוגש לשולחן. השירות של הקייטרינג שתבחרו כולל גם בניית תפריט שיתאים עבורכם, שמירה על קשר איתכם בכל עניין התיאומים, עיצוב המנות, אופן ההגשה וסיפוק המלצרים, ועוד ועוד. לכן, קריטי במיוחד, עבור החוויה שלכם כמארגני האירוע, לבחור באופציה של קייטרינג בד''ץ העדה החרדית בירושלים, שמעניק לכם שירות איכותי ומיטבי בכל הנושאים הללו. כך, תימנע מכם עוגמת נפש רבה, שכלולה לעתים קרובות בקיום עסקים עם נותני שירות שלא שמים דגש על חוויית השירות של הלקוחות שלהם.
  • כשרות – גם לאחר שבחרנו באופציה של קייטרינג כשר למהדרין, עדיין יש רמות שונות של כשרות שניתן לבחור בהן. מומלץ במיוחד לבחור בקייטרינג שמחזיק תעודות כשרות מחמירות, על מנת לצאת ידי חובה עבור כל הדעות וכל המנהגים וההקפדות.
  • מחיר – לאחר כל מה שדיברנו בנוגע לאיכות השירות, חומרי הגלם, הטעם והכשרות, חשוב לשים לב כי אתם בוחרים בקייטרינג שגובה מחיר סביר ומתאים לתמורה שתקבלו ממנו. 

בניית תפריט לאירוע – איך עושים את זה?

לאחר שבחרנו בקייטרינג, שלב הבחירות עוד לא נגמר, ולפנינו עומדות החלטות נוספות וחשובות לא פחות, הנוגעות לבניית התפריט של האירוע.
אז על מה עלינו לתת את הדעת?

  • התאמה לאופי האירוע – כל אירוע הוא בעל אופי משלו, ולכן חשוב לבצע התאמות גם ברמת האוכל המוגש בו. התפריט שמתאים להיות מוגש באירוע של חברה המתרחש בשעות הערב ומיועד לשמירה על מיתוג, אינו דומה לתפריט שמתאים לאירוע משפחתי קטן שמתרחש בשעות הצהריים כמו ברית. גם האוכל שיוגש בבר מצווה או בת מצווה, אינו דומה לזה שמתאים שיוגש באירוע גדול וחגיגי יותר כמו חתונה. לכן, לפני שאתם מבצעים בנייה של התפריט מתוך זה המוצע לכם על ידי קייטרינג בשרי בדץ העדה החרדית, חשוב שתחשבו מהו אופי האירוע שלכם. האם מדובר באירוע משפחתי או חברתי, אירוע קטן וצנוע או יוקרתי ומפואר, אירוע בבוקר או אירוע בערב, ועוד ועוד. לאחר מכן, אתם מוזמנים להתייעץ עם הקייטרינג עצמו, ליצירת תפריט שיתאים לדרישותיכם ולמה שהקייטרינג עצמו יכול להציע.
  • התחשבות בכל האורחים – שימו לב כי אתם נותנים את הדעת על כל אורח שמוזמן לאירוע, ובמיוחד לגבי ההגבלות שלו הקשורות באוכל. ישנם אורחים שמקפידים על אורח חיים צמחוני או טבעוני, יש כאלו שנמנעים ממאכלים מסוימים, ועוד ועוד. אם מדובר באירוע קטן, תוכלו לבצע את ההתאמה פר אורח, מתוך ההיכרות שלכם איתו. אם מדובר באירוע גדול יותר, ניתן לצאת מנקודת הנחה שקיימים אורחים מכל הסוגים והסגנונות, ולכן יש להציע מגוון כמה שיותר רחב, שיוכל להתאים עבור כולם.
  • סגנון ההגשה – כיום ישנם כמה טרנדים חמים בעולם ההסעדה, אשר מציעים צורות אכילה שונות מזאת שהתרגלנו אליה, הכוללת ישיבה בשולחנות מסודרים, והגשת האוכל על ידי מלצרים לשולחן. ישנם אופציות שונות של בופה, כולל טרנדים כמו שולחנות שוק, המציעים אוכל שניתן לאכול ביד בקלות, ללא צורך בסכין, במזלג, או אפילו בישיבה סביב שולחן. טרנד זה מתאים יותר לאירועים קלילים, המתרחשים בשעות הבוקר ולא רוצים לחייב ישיבה מסודרת. הבחירה בסגנון ההגשה, תשפיע על בניית התפריט – האם במהלך האירוע יוגש בעיקר "פינגר פוד", כלומר מנות קטנות שניתן לקחת ביד כמו סיגרים וכדומה, או שנבחר במנות עיקריות הדורשות ישיבה נוחה בשולחן?
קייטרינג הבד''צ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד