י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
טרקלינים בכל העולם

חברת התעופה הישראלית חתמה הסכם שת"פ עם ענקית התעופה האמריקאית

'אל על' ו'דלתא אייר-ליינס' מכריזות על שיתוף פעולה אסטרטגי ביניהן | במהלכו יזכו נוסעי חברת אל על להיכנס לטרקליני חברת דלתא ועוד | שיתוף הפעולה ייכנס לתוקף ב-2024

חברת התעופה הישראלית חתמה הסכם שת"פ עם ענקית התעופה האמריקאית
מטוס אל על צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

חברות התעופה 'אל על' ו'דלתא אייר-ליינס' מכריזות על שיתוף פעולה אסטרטגי בין שתי חברות הענק שיביא לבשורה משמעותית עבור קהל הטסים. כחלק משיתוף הפעולה בין חברות התעופה, כולל שותפות קוד (באנגלית: Code Sharing). במסגרת ההסכם, חוברות שתי חברות התעופה בהענקת שירות משולב בטיסה המבוצעת על ידי אחת מהן, אך הנושא גם את קוד השירות של החברה השנייה.

בנוסף, שתי החברות יקיימו שיתוף פעולה בין מועדוני הלקוחות (כלומר הזמנת טיסות עם מיילים שנצברו וצבירת מיילים הדדית), שת"פ בטיסות המשך, כניסה הדדית של נוסעי חברת אל על לטרקליני חברת דלתא ועוד. השת"פ שייכנס לתוקף ב 2024, יאפשר לאל על להגדיל משמעותית את היצע המושבים ליעדיה בארה"ב.

אל על מסיימת את המחצית הראשונה של שנת 2023 כשהיא עשתה מתחילת השנה תשואה של כמעט 76% למשקיעים. נתון זה מרשים אף יותר בהתחשב בחוסר היציבות המדיני-פוליטי-ביטחוני, הריבית הגבוהה שממשיכה לעלות ורמת אינפלציה שעדיין לא נמצאת בשליטה, נתונים שעומדים לרעת חברות כמו אל על.

בתחילת השבוע התבשרנו על כך שחברת אל על חתמה על הסכם שיתוף פעולה בתחום המטענים, עם חברת התעופה Bamboo Airways מווייטנאם ועם חברת התעופה Astral מקניה. הסכמים אלה יאפשרו לאל על להרחיב משמעותית את רשת הנתיבים דרכם ניתן לייבא ולייצא מטענים מישראל ואליה. מדובר בהסכמים ראשונים בין החברות והם נכנסו לתוקף באופן מידי.

אל על דלתא ארליינס מניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד