כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

מה עושה כתובת של דאעש ב'דלית אל כרמל'?

על גבי קיר במגרש כדורגל בדלית אל כרמל רוססו ארבע כתובות גרפיטי בהן נרשם "דעאש" • משטרת חיפה פתחה בחקירה

מה עושה כתובת של דאעש ב'דלית אל כרמל'?
חטיבת דובר המשטרה

על גבי קיר במגרש כדורגל בדלית אל כרמל רוססו ארבע כתובות גרפיטי בהן נרשם "דעא"ש". תחנת משטרת חיפה פתחה בחקירה.

תוך כך, צבא ארצות הברית הודיע כי תקף 22 פעמים, יחד עם הקואליציה הבינלאומית נגד דאעש, מטרות של ארגון הטרור בעיראק ובקובאני שבגבול סוריה-טורקיה. לפי הודעת הצבא, הותקפו עמדות ומתקנים של הארגון באזור סכר מוסול, ובערים פלוג'ה ובייג'י. כמו כן, נמסר כי מטוסי חיל האוויר האמריקני הצליחו להשמיד עמדת ארטילריה של דאעש סמוך לקובאני.

קצין מודיעין של כוחות הפשמרגה הכורדיים מסר כי הם כבשו בחזרה את העיר זומר שבצפון עיראק, וכפרים בסביבתה שנשלטו בידי דאעש. לדבריו, הכוחות יצאו לפעולה מחמישה כיוונים שונים לפנות בוקר, לאחר תקיפות של הקואליציה הבינלאומית נגד דאעש.

גורם בפנטגון אמר כי נחת אמריקני בן 19 הוא ההרוג הראשון של ארה"ב במערכה נגד דאעש בעיראק ובסוריה. הוא נהרג בבגדד במה שהוגדר "תקרית לא מלחמתית", ובפנטגון פתחו בחקירה. עם זאת, לפני כשלושה שבועות נהרג רב"ט ג'ורדן אל ספירס, שנטש כלי טיס שחווה תקלה ולא אותר במי המפרץ הפרסי, והפך לחלל האמריקני הראשון של המבצע נגד דאעש.

תוך כך, שרת המשפטים, ציפי לבני, תעלה מחר (א) להצבעת ועדת השרים לענייני חקיקה הצעת חוק הקובעת איסור פלילי על השתתפות אזרח או תושב ישראלי בפעילות של ארגון מזוין, שאינו מדינתי, במדינת חוץ. ההצעה תסמיך את שר הביטחון בהסכמת שר החוץ, באישור ועדת חוק חוקה ומשפט של הכנסת, לפרט בצו את שמות הארגונים או את המדינות או אזורים בהם מי שיפעל דינו מאסר חמש שנים.

כתובת הגרפיטי בדלית אל כרמל. צילום: חטיבת דובר המשטרה,


,
צפון חקירה חיפה כתובת דאעש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד