כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
כך הגיב סער

חלקים מהמצע המשפטי של תקווה חדשה נעלמו; סמוטריץ': "הכול פוזיציה"

בשבועות האחרונים נמחקו מאתר מפלגת תקווה חדשה חלקים נרחבים מהמצע המשפטי שהציגה המפלגה, שתואמים בחלקם את עקרונות הרפורמה המשפטית. סמוטריץ' תקף: "אפס אידאולוגיה, אפס ענייניות, אפס יושרה"

חלקים מהמצע המשפטי של תקווה חדשה נעלמו; סמוטריץ': "הכול פוזיציה"
גדעון סער צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בשבועות האחרונים נמחקו מאתר מפלגת תקווה חדשה קטעים רבים מהתוכנית המשפטית שהציגה המפלגה לקראת הבחירות, ושונו משפטים אחרים התואמים את הרפורמה המשפטית לה מתנגדים חברי תקווה חדשה כעת, כך פורסם ב"מקור ראשון".

בין היתר נכתב באתר המפלגה כי היא תומכת בפסקת התגברות, פיצול תפקיד היועץ המשפטי לממשלה, בשימוע פומבי למועמדים וצמצום עילת הסבירות.

בין הדוגמאות נמצאת החלפת המשפט "תקווה חדשה דורשת תכנית מקיפה להחזרת האיזון בין המערכות, בדגש על הוספת בלמים ואיזונים למערכת המשפטית", במשפט: "תקווה חדשה מבקשת לחזק את הדמוקרטיה הישראלית באמצעות הגדרה מחדש של יחסי הכוחות בין הרשויות ויצירת איזונים ובלמים במערכת אכיפת החוק".

בעקבות הפרסום תקף השר סמוטריץ': "‏אצל סער וחבריו הכול, פשוט הכול, פוזיציה. אפס אידאולוגיה, אפס ענייניות, אפס יושרה. מאה אחוז יריבות אישית עם נתניהו שהעבירה את סער על דתו ודעתו וגרמה לו לזנוח את ערכיו ואמונותיו וליישר קו עם השמאל הקיצוני, ובממשלה הקודמת אפילו עם תומכי טרור. מזל שהארכיון לא שוכח והציבור יכול לשפוט".

לכך השיב גדעון סער: "כזבן. מצע תקווה חדשה מלפני בחירות 2021 נשאר באתר ללא שינוי. מה שהועלה אינו המצע ומעולם לא היה... במקום להדהד פייק וסיפורי גרנדמייזר-מה דעתך להתחיל להיאבק ביוקר המחיה?".

גדעון סער מפלגת תקווה חדשה מערכת המשפט בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד