כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הסוף של 'נעם'?

אבי מעוז מודה: נראה כרגע שבבחירות הקרובות לא יבחרו בנו

בצל חזרתו לתפקיד סגן השר וההתקפות משמאל ששבו, יו"ר 'נעם' התבטא בנוגע לעתיד מפלגתו - ואמר שכרגע נראה שלא יהיו בכנסת הבאה: "גם אם זהו ולא יבחרו בנו יותר, אנחנו עשינו את שליחותנו" | התיעוד המלא

אבי מעוז מודה: נראה כרגע שבבחירות הקרובות לא יבחרו בנו
אבי מעוז צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

חבר הכנסת אבי מעוז אומנם הצליח בינתיים להשיג לפחות חלק מדרישותיו, ואף שב לממשלה כסגן שר עם סמכויות נרחבות - אך לפחות לפי דבריו, כרגע זה לא יעזור למפלגת 'נעם' להצליח לשוב לקדנציה נוספת.

בתיעוד שמתפרסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', אומר מעוז: "אנשים בורחים מהאמת, כי האמת מחייבת. אם זה נכון, משפחה זה מחייב. עם ישראל זה מחייב. הייעוד של עם ישראל זה מחייב. אז אנשים פוחדים מזה. אנחנו במפלגת נעם אנחנו רואים... בינתיים, אנחנו נמשיך בדרך הזאת, כי כמו שאמרתי - יש לנו שליחות מסוימת".

מעוז ממשיך ומתייחס לעתידה של מפלגתו: "זה נכון שנראה כרגע שאנחנו לקראת הבחירות, שאני מקווה מאוד שיהיו במועדן - לא יודע להבטיח את זה אך אני מקווה מאוד - שאנחנו 'זהו', גם אם זהו, ולא יבחרו במפלגת נעם יותר, עשינו את שליחותנו: עוררנו את עם ישראל לחשוב מהו הייעוד שלו, מה זה מדינה יהודית, חיזקנו את הזהות היהודית".

עוד הוסיף: "אבל אני אומר לך, שהתחושה שלי, שבבחירות תהיה לנו את ההזדמנות להסביר לציבור למה צריך את המשך הופעתה של נעם בפוליטיקה הישראלית, ונראה, העם יגיד את דברו".

על חברותו בממשלה אמר מעוז: "אנחנו מוכנים לשלם מחירים על להיות שותפים בתהליך הגאולה. אני איבדתי הרבה חברים שפתאום הפסיקו להיות חברים שלי, אבל אני שלם עם עצמי. אני יודע שאני עושה את הדבר הנכון ושאני בשליחות של אלו שבחרו בי".

ממפלגת נעם נמסר בתגובה: "חבל להוציא דברים מהקשרם ולהביא למסקנות הפוכות מהאמת. הבחירות המוניציפליות הקרבות וההתמודדות הרחבה של נעם ברחבי הארץ רק יוכיחו את מה שיו"ר המפלגה אומר תמיד - נעם כאן בשביל להישאר, והתמיכה בנו הולכת ומתרחבת כל העת".

מפלגת נעם אבי מעוז בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד