כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
לקח חלק בפרעות

מבוקש נעצר עם חומרי נפץ ליד ביתו של אובמה

אדם מבוקש בגין חלקו בהתפרעות ב-6 בינואר 2021 בתוך בניין הקפיטול, נעצר עם חומרי נפץ ליד ביתו של ברק אובמה בוושינגטון. טיילור טרנטו, בן 37, מואשם כי איים על איש ציבור, נשא נשק ורכיבים לפצצה

מבוקש נעצר עם חומרי נפץ ליד ביתו של אובמה
המהומות בקפיטול צילום: צילום מסך

אדם חמוש בחומרי נפץ ובכלי נשק, ומבוקש בגין פשעים הקשורים למרד ה-6 בינואר 2021 בקפיטול האמריקאי אז פרצו המונים לתוך הבניין בנסיון לשבש את תוצאות הבחירות, נעצר ביום חמישי האחרון בשכונת וושינגטון שבה מתגורר נשיא ארה"ב לשעבר ברק אובמה.

טיילור טרנטו, בן 37, נעצר על ידי רשויות החוק כמה רחובות מביתו של הנשיא לשעבר, החשוד ניסה להימלט מסוכני השירות החשאי של ארצות הברית שרדפו אחריו ועצרו אותו. לטרנטו יש כתב אישום הקשור למרד בקפיטול, כך אמרו מספר פקידים לסוכנות הידיעות AP.

הם אמרו שטרנטו גם איים ברשתות החברתיות על איש ציבור. הוא נמצא עם כלי נשק וחומרים ליצירת מטען חבלה. איש לא נפגע באירוע, לא ברור אם בני הזוג אובמה היו בביתם בזמן מעצרו.

טרנטו הוא יוצא חיל הים האמריקאי ומנהל אתרים של המפלגה הרפובליקנית במחוז פרנקלין, במדינת וושינגטון. יותר מ-1,000 בני אדם הואשמו בפשעים פדרליים הקשורים למהומות בקפיטול. למעלה מ-600 מהם הודו באשמה.

 

מהומות הקפיטול ברק אובמה וושינגטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד