כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
שעה של מתח וחרדה

תיעוד: זה הסדק שגרם למטוס לחזור לנתב"ג

בעקבות סדק בחלון שלצד הטייס, מטוס עם 339 נפשות שעשה דרכו לארה"ב שב על עקבותיו לנתב"ג. במשך שעה התנהל מצב החירום כשמאות אנשי הצלה וכיבוי נאספו בסמוך למסלול הנחיתה | בתיעודים נראה המטוס על המסלול, הסדק שנוצר בחלון הטייס וכן ראשוני המתנדבים נכנסים לוודא את שלום הנוסעים

תיעוד: זה הסדק שגרם למטוס לחזור לנתב"ג
הסדק בחלון המטוס צילום: שימוש לפי סעיף 27א'

שעה של מתח וחרדה עברו על נוסעי מטוס של חברת 'יונייטד איירליינס' שהמריא מנתב"ג לעבר שדה התעופה ניויארק בניו יורק, ארצות הברית שנאלץ לשוב על עקבותיו בשל סדק שנוצר בחלון שלצד הטייס.

ישראלים רבים עקבו בדאגה אחר הדיווחים, כאשר בינתיים עוד ועוד צוותי הצלה וכיבוי בשל הכרזת מצב חירום עשרות אמבולנסים של מד"א, לצד 7 צוותי כיבוי שהמתינו על מסלול ההמראה.

בחסדי שמים כעבור שעה ושלוש דקות שנדמו כמו נצח, המטוס נחת בשלום לאחר שהטייס רוקן את מיכל הדלק מעל הים לפי נוהל מצב חירום.

בתיעוד שהופצו ברשתות החברתיות, נראה אחד ממתנדבי מד"א מצביע מקרוב על הסדק המזערי לכאורה שנוצר בחלון הטייס שאילץ אותו לשוב לנחיתה ולכל הדרמה שנלוותה.

בתיעוד נוסף נראה המטוס נע על המסלול בבטחה כשאנחת רווחה נשמעה מפי מאות הצוותים על הקרקע שהתכוננו לגרוע מכל. 

בדוברות רשות שדות התעופה סיכמו ומסרו עם תום האירוע: "בשעה 23:55 הופעל מצב חירום 2 למטוס יונייטד איירליינס שיצא מנתב"ג לשדה תעופה ניו ארק, בארה"ב עקב חלון שבור. על המטוס היו 339 נפשות. סוג מטוס 781-B. המטוס חזר לנתב"ג ולאחר ששרף דלק. נחת בשלום בשעה 24:58".

הפרסום לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, כתבה זו מכילה מדיה שטרם הצלחנו לאתר את בעליה. במידה ואתם עומדים מאחורי הצילום, הנכם מתבקשים ליצור איתנו קשר במייל: [email protected]
נתב"ג נמל התעופה בן גוריון שדה התעופה בן גוריון יונייטד איירליינס מצב חירום נחיתת חירום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד