כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
תוכנית שלושת השלבים

הפעיל מתגאה: 43 "תלונות" נגד דוכני תפילין ב-9 ערים

בחסות המאבק ברפורמה המשפטית ובממשלה בכלל מתגברת גם השנאה לדת. פעיל חדש בשם נאור נרקיס קורא לציבור לדווח לו על דוכני תפילין במרחב הציבורי ולהתלונן על כך גם למשטרה. ביום שישי דיווח בגאווה על 43 תלונות שהוגשו נגד דוכני תפילין רח"ל

הפעיל מתגאה: 43 "תלונות" נגד דוכני תפילין ב-9 ערים
דוכן תפילין של חב"ד צילום: תומר נויברג, פלאש 90

נאור נרקיס, שמוביל תנועה בשם 'ישראל נאורה', צייץ ביום שישי בחשבון הטוויטר שלו: "הוגשו הבוקר 43 תלונות על דוכני הנחת תפילין ב-9 רשויות מקומיות (תל אביב-יפו, כפר סבא, רמת גן, גבעתיים, הוד השרון, רמת השרון, הרצליה, חיפה, נס ציונה)".

עוד הוסיף וכתב: "להלן התכנית לשינוי המציאות בשטח: שלב א׳: קבוצת פעילים שמדווחים באופן שבועי על דוכני ההחזרה בתשובה להגדלת המודעות למפגע. שלב ב׳: ניצור לחץ על העיריות לחייב כל דוכן להחתים על הסכמה הורית לפני פנייה לקטינים ואיסור מוחלט לחלק פיצות או מתנות בתמורה לחשיפה לתכנים דתיים. שלב ג׳: צמצום דרמטי של הנוכחות המיסיונרית בערים הנאורות ואיום על כל מיסיונר שיפנה לקטינים ללא אישור הורי".

"שלא יתקרבו לילדי הציבור הנאור!", הזהיר נאור הנאור.

נאור נרקיס. (מתוך דף הפייסבוק שלו)

בתגובות היו מי שניבאו עתידות: "הקמפיין שלך יביא לזינוק דרמטי גם של דוכני תפילין וגם של הנחות תפילין. זכית נאור!".

נרקיס פועל ברשתות החברתיות ומעודד את הציבור לתעד, לפרסם וגם להתלונן נגד דוכני הנחת תפילין או כל פעילות דתית המתנהלת במרחב הציבורי, כשמטרתו היא להפוך את ישראל לליברלית. כהגדרתו. די לקרוא את המצע של האיש שמצהיר כי בכוונתו לבנות כוח פוליטי שיוביל אותו עד לכנסת ולממשלה, כדי להבין שמדובר בשנאת דת מובהקת ובניסיון למחוק את הצביון היהודי של מדינת היהודים.

מהמצע של נאור נרקיס מ'ישראל נאורה': "יש אינספור נושאים שחשוב לי לקדם. בקהילה. מלחמה בהדתה במרחב הציבורי, ריסוק בתי הספר שאינם מלמדים ליב״ה והוצאתם ממרחב הלגיטימציה, הפרדת דת ממזומן (מערך הכשרות, משרד הדתות), עידוד אנשים להתרחק ממוסד הרבנות כשהם מתחתנים, תחבורה ציבורית אפקטיבית כל השבוע, סיוע לחזרה בשאלה מסיבית (למה יש 200 ארגונים להחזרה בתשובה ואין ארגונים ראויים להחזרה בשאלה?) שיוויון לנשים בכל מקום ובמיוחד היכן שמתקבלות החלטות, הפסקת ההעדפה הסקטוריאלית בישראל בכל תחום - מהצבא ועד לרפואה. ופשוט להפוך את ישראל למדינה נאורה יותר". 

הנחת תפילין דוכן תפילין תלונות נאור נרקיס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד