י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הון של מיליארדים

דירוג עשירי ישראל: הפסידה 150 מיליון ונשארת במקום

לפי הדירוג השבועי של 'פורבס' חמישה ישראלים נשארים ברשימת עשירי העולם עם הון של כמה מיליארדים. מרים אדלסון שומרת על המקום הראשון עם הון עתק, למרות שהפסידה בשבוע החולף מעל 150 מיליון דולר | ויש מי שלא הרוויח וגם לא הפסיד

דירוג עשירי ישראל: הפסידה 150 מיליון ונשארת במקום
אילוסטרציה צילום: unsplash

ברשימת דירוג עשירי העולם מתברגים מידי שבוע חמישה אילי הון ישראלים שאינם מתגוררים בישראל דרך קבע, אולם מחזיקים באזרחות ישראלית. החמישה הם מרים אדלסון, אייל עופר, עידן עופר, רומן אברמוביץ והאחים בוכמן.

מרים אדלסון, המפורסמת כבעלי העיתון 'ישראל היום' שומרת על המקום הראשון כשישראלית העשירה בעולם וה-36 מבין עשירי העולם בכלל עם הון מוערך של 35.6 מיליארד דולר, זאת עף שהפסידה בשבוע האחרון 152 מיליון דולרים.

במקום השני נמצא איש העסקים אייל עופר, מקום 82 בעולם עם הון מוערך של 19 מיליארד דולר, למרות שהפסיד בשבוע החולף 33 מיליון דולר. 

את המקום השלישי תופס אחיו עידן עופר, המדורג 129 בעולם, עם הון מוערך של 13.4 מיליארד דולר. גם הוא הפסיד בשבוע האחרון 33 מיליון דולר.

המיליארדר הרוסי-ישראלי רומן אברמוביץ', נשאר תקוע - לא הרוויח ולא הפסיד, מדורג ברצף במקום הרביעי ברשימת הישראלים העשירים בעולם עם הון אישי שמוערך ב-9.2 מיליארד דולר, מבין עשירי העולם הוא במקום ה-219.

חמישיים ברשימה נמצאים האחים דימיטרי ואיגור בוכמן, שלפי 'פורבס' הפסידו השבוע 10 מיליון דולר, ולפיכך הונם האישי מוערך נכון לעכשיו ב-7 מיליארד דולר, ומסתפקים במקום ה-345 בעולם.

רומן אברומוביץ פורבס עשירי ישראל עשירי העולם מרים אדלסון עידן עופר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד