ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
צפו בתמונות

בני ברק: הושק יריד האוכל המחודש של המסעדה היהודית

המסעדה מציגה קונספט חדשני עם יריד אוכל ענק וחוויתי במיוחד, לצד תפריט שף עדכני למסעדה. צפו בתמונות

בני ברק: הושק יריד האוכל המחודש של המסעדה היהודית
השקה מחודשת במסעדה היהודית צילום: יח"צ

בתקופה האחרונה שוק האוכל היהודי חווה פריחה מחודשת עם פתיחתם של מסעדות חדשות וקהל מגוון שמגיע מכל המגזרים כדי להנות מהאוכל המסורתי. מי שהייתה החלוצה בתחום זאת 'מסעדה היהודית' בבני ברק שכבר לפני עשרים שנה שדרגה את המושג 'אוכל יהודי' לחוויה אחרת לגמרי ממה שהיה מוכר עד אז.

כעת היא עושה את זה שוב עם מתחם מחודש ומשודרג ועם יריד אוכל מהגדולים בישראל עם מגוון ענק של אוכל יהודי אהוב המוכר משולחן השבת. זאת לצד מסעדת שוק תוססת ומעודכנת בתפריט שף חדש.

ביריד האוכל החדש בימי חמישי ושישי, אפשר יהיה למצוא יותר מ-50 סוגי סלטים, 35 מנות בשר ועוף, למעלה מ-15 סוגי דגים, 40 תוספות לבחירה, ועוד עשרות מנות של אוכל יהודי מסורתי, בשרים מהמעשנה, פשטידות, מאפים, נשנושים, קינוחים, עוגות וחלות, הרינג ומעושנים, פירות חתוכים, יינות ושפע רב לכבוד שבת קודש.

יריד האוכל זמין גם באתר האינטרנט של המסעדה עם משלוחים עד הבית. בכתובת:

https://jewish-restaurant.co.il/

חידוש נוסף, שוק האוכל צפוי לפעול במתכונת מיוחדת בכל ימות השבוע, כך שאם נתקעתם בלי ארוחת צהרים בבית או עושים אירוע בערב, השפע של המסעדה היהודית זמין לכם בכל ימות השבוע.

לצד שוק האוכל, המסעדה מתחדשת בתפריט מוקפד שנבנה בלווי שף, המשלב את טעמי השוק וחומרי הגלם הטריים עם החדשנות של המטבח המודרני. בחלל החדש של המסעדה המעביר תחושה אינטימית ואווירה יוקרתית יוכלו הסעודים ליהנות מארוחת ערב מוקפדת.

צפו בגלריה

כשרות בד"ץ העדה החרדית

כינרת 4 מול מגדלי בסר 3, בני ברק

המסעדה היהודית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד