כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
לאחר חצי שנה

נהג שדרס חרדי בפגע וברח, נעצר על ידי המשטרה

חצי שנה לאחר שפגע וברח בליל שבת בצעיר חרדי בשכונת קראון הייטס בברוקלין, הנהג נעצר על ידי משטרת ניו יורק. בתיעוד המזעזע נראה הנהג דורס ומעיף את הצעיר החב"די באוויר ונמלט מהמקום. משטרת ניו יורק התייחסה לאירוע ברצינות רבה ופעלה בכל האמצעים ולבסוף הצליחה לאתר את הנהג

נהג שדרס חרדי בפגע וברח, נעצר על ידי המשטרה
רגע הפגיעה בהולך רגל צילום: צילום מסך

כמעט חצי שנה לאחר שנהג רכב פגע בחסיד חב"ד שחצה את הרחוב בליל שבת בדרכו חזרה מבית הכנסת ושבר את רגלו, נהג הרכב נעצר. ארגון השומרים של קראון הייטס פרסם כי לאחר מאמץ גדול של משטרת ניו יורק, המשטרה עצרה את הנהג.

התקרית התרחשה ביום שישי בערב, 6 בינואר 2023, בפינת שדרת אלבני ורחוב יוניון, בזמן שהצעיר חזר מבית הכנסת. הגבר היהודי הנראה לעין החל לחצות את הרחוב בסביבות השעה 18:00 בפינת שדרת אלבני ורחוב יוניון כאשר מכונית הגיחה מהפינה ופגעה בו.

הגבר החסידי נדרס בכוונה

בסרטון ממצלמות האבטחה שהגיע לידי משטרת ניו יורק, נראה הקורבן בשנות ה-50 לחייו, בפינת הרחוב כשמכונית סדאן לבנה נעצרת ברמזור, ולאחר מכן ממשיכה לנסוע קדימה ללא אזהרה, מעיפה את הגבר היהודי. לאחר מכן נמלט הנהג ברכבו מהמקום.

בתיעוד המזעזע נראה הגבר חוצה את הכביש והרכב מפיל אותו וממשיך בדרכו. "נראה שהעבריין פגע בקורבן בכוונה", אמר גורם במשטרה לתקשורת המקומית. על פי דיווחים בתקשורת המקומית, הגבר החסידי שבר רגל וטופל על ידי מתנדבי הצלה.

משטרת ניו יורק התייחסה לאירוע ברצינות רבה, ולבסוף הצליחה לבצע את המעצר.

תאונת פגע וברח חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד