כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"לא תצליח להלך איימים"

העימות בין אמסלם למנהלת רשות החברות מחריף

מנהלת רשות החברות הממשלתיות מיכל רוזנבוים שיגרה היום מכתב זועם לשר דודי אמסלם, בו כתבה: "מאז כניסתך לתפקיד הופנו כלפיי לחצים פסולים, ייחסת לי מעשים פליליים, ניסיון להלך עליי אימים לא יצליח"

העימות בין אמסלם למנהלת רשות החברות מחריף
דוד אמסלם נואם במליאה צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

העימות בין מנהלת רשות החברות הממשלתיות מיכל רוזנבוים לבין השר דודי אמסלם הממונה עליה - מחריף, כאשר היום (ראשון) שלחה הממונה מכתב זועם לאמסלם, שפורסם ב"חדשות 12".

במכתבה כתבה רוזנבוים: "מאז כניסתך לתפקיד הופנו כלפיי לחצים פסולים, ייחסת לי מעשים פליליים, ניסיון להלך עליי אימים לא יצליח".

הרקע למכתב הזועם של רוזנבוים הוא החלטת אמסלם להקפיא את הליכי גיוס כוח האדם וההתקשרויות ברשות החברות, עליה ממונה רוזנבוים.

השר אמסלם אף שיגר מכתב למשנה ליועמ"שית גיל לימון, בו כתב: "ממידע שהגיע אליי אני מקבל תמונת מצב חמורה ביותר על התנהלותה של הגב' רוזנבוים שלעניות דעתי יכולה להגיע עד לכדי הרף הפלילי".

על רקע דברים אלה כתבה רוזנבוים לאמסלם: "בימים האחרונים החמרת באופן משמעותי את הטון הבוטה שבו אתה פונה אליי ומתנסח כלפיי, ובחרת להטיח בי שורה של הכפשות והאשמות שווא, ייחסת לי שקרים והטעיות וטענת כי ביצעתי עבירת משמעת".

במכתבה הוסיפה רוזנבוים: "ניסיון להלך עליי אימים לא יצליח. אינני יראה מפני התמודדות על אמת מקצועית ועל הגנת האינטרס הציבורי. איני מוכנה לקבל השמצות שכל תכליתן לייצר משבר אמון מלאכותי כדי להצדיק את סילוקי מן הדרך".

רשות החברות הממשלתיות דודי אמסלם דוד אמסלם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד