י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
להשקיע בשקלים

יו"ר בסדנו: "זו הזדמנות עבור המשקיעים הישראליים"

אליעזר גרוס, יו"ר קבוצת ההשקעות 'בסדנו' רואה בתקופה המאתגרת בכלכלה העולמית, הזדמנות עבור המשקיעים עם השקלים

יו"ר בסדנו: "זו הזדמנות עבור המשקיעים הישראליים"
מדדי בורסה. אילוסטרציה צילום: Flash90

ההאטה בהייטק אינה קשורה בהכרח בהפגנות נגד ובעד הרפורמה המשפטית. זו מגמה כלל עולמית שנובעת מתמורות גיאופוליטיות, ביטחוניות וכלכליות. אדרבה, ישראל נכנסה לתקופה המאתגרת הזו כשהיא במצב טוב והיא תצא ממנו מחוזקת כפי שניתן לראות בהודעותיהן של סוכנויות הדירוג.

על־אף אי הוודאות הכלכלית והחששות מפני מיתון, ענף ההייטק הישראלי ממשיך לתרום לתוצר הלאומי ולסחוב אחריו את עגלת המשק. חולשת השקל שיפרה את תזרים המזומנים של חברות שירותים טכנולוגיות שמשלמות שכר בשקלים ומקבלות מהלקוחות תשלום בדולרים.

רוצים להשקיע בחדשנות הישראלית? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם>>

אליעזר גרוס, יו"ר קבוצת ההשקעות 'בסדנו' שמתמחה בסטארט־אפים ונחשבת לקבוצה מובילה באקו־סיסטם המקומי, מסכים עם הדברים ואומר: "החדשנות הישראלית מושכת אליה לקוחות ומשקיעים גם בתקופה המבלבלת הזאת. אירופה כבר בדרך למיתון אך השוק האירופי זקוק להייטק הישראלי. אדרבה, התקופה הזאת היא דווקא הזדמנות עבור המשקיעים הישראליים. ההאטה שמקורה בעיקר באירופה משפיעה על החברות המקומיות משני כיוונים מנוגדים. מחד, החברות מוכנות ללכת לקראת המשקיעים. מאידך, משקיעים שיושבים על הגדר מנצלים את המציאות הזו כדי לקבל יותר עבור ההשקעה שלהם".

קבוצת בסדנו היא קבוצת השקעות אמריקאית-ישראלית שהוקמה לפני אחת־עשרה שנה והיא מתמחה בהשקעות נדל"ן והייטק. ועדת ההשקעות של הקבוצה כוללת כלכלנים ומשפטנים בכירים ואחד משותפיה הבכירים הוא ד"ר אילן כהן שמתמחה בפטנטים וקניין רוחני. סטארט־אפים שאושרו להשקעה, זוכים לליווי צמוד לכל אורך תקופת ההשקעה. "אנחנו לא מסתפקים בגיוס הון עבור חברות ההזנק בקבוצה. אנחנו גם מלווים אותן ופועלים עבורן בכל האמצעים העומדים לרשותנו כשיעד המרכזי הוא לפתוח להן דלתות בשוק הבינלאומי כדי למקסם את סיכויי התשואה עבור אלה שבחרו להשקיע באמצעותנו", אומרים בבסדנו.

נזכיר כי בימים אלה התפרסמו נתונים מרתקים של רשות החדשנות, מהם עולה כי היקף ההשקעות של הגופים המוסדיים (חברות ביטוח וקרנות פנסיה) בהייטק הישראלי ב־2022 זינקו ב־280% ביחס להשקעותיהם לפני שנתיים, ב־2020. בבסדנו אומרים כי חל גידול במספר המתעניינים בהשקעות בסטארט־אפים ישראליים. "גם עכשיו, כשיש האטה. יש הרבה מתעניינים בחדשנות הישראלית", אומרים שם. אליעזר גרוס, יו"ר בסדנו אומר: "ידי העובדים בשלוחות שלנו בצפון אמריקה ובמפרץ הפרסי, מלאות עבודה במטרה להגדיל את פוטנציאל התשואה האפשרי עבור המשקיעים שלנו ועבורנו משום שאין הצעת השקעה שאנו מציעים לעוקבים אחרינו מבלי שהשקענו בה קודם בעצמנו".

גם אתם רוצים לנצל את ההזדמנות ולהשקיע בחדשנות הישראלית, מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

בסדנו גרוס משקיעים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!