כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מוכר כמתמודד נפש

הוארך מעצר החשוד שהניח מכתב איומים על הקבר של יוני נתניהו

הוארך מעצרו של תושב כפר סבא בן 26 שנעצר אמש בחשד שהניח מכתב איומים נגד ראש הממשלה על קברו של אחיו המנוח, יוני נתניהו בהר הרצל. החשוד הוא חניך לשעבר בתנועת נוער שבה הדריך הדר גולדין ומוכר לרשויות כמתמודד נפש

הוארך מעצר החשוד שהניח מכתב איומים על הקבר של יוני נתניהו
החשוד באיום על נתניהו בהארכת מעצר צילום: Jonathan Shaul/Flash90

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (ראשון) בשלושה ימים את מעצרו של החשוד בהנחת מכתב איומים נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, על קברו של אחיו, יוני נתניהו.

החשוד, תושב כפר סבא בן 26, נעצר אתמול בידי שב"כ ומשטרה. לפי מקור המעורה בפרטי החקירה, הוא חניך לשעבר בתנועת נוער שבה הדריך הדר גולדין ומוכר לרשויות כמתמודד נפש. בבית המשפט הוא טען היום כי ברח ממוסד למתמודדי נפש.

עוד נודע כי החשוד נעצר בעקבות פרסום המכתב בכלי התקשורת, לאחר שמישהי זיהתה את כתב ידו והפנתה את המשטרה אליו. בנוסף להארכת מעצרו, בית המשפט הוציא צו איסור פרסום על שמו ותמונתו.

ביום שישי התקבל במשטרה דיווח בגין מכתב שהונח על קברו של גיבור ישראל יוני נתניהו ז"ל בהר הרצל בירושלים.

עם קבלת הדיווח נפתחה חקירה משותפת של משטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי שכללה מגוון כלים מודיעיניים, טכנולוגים ומבצעים. כיממה לאחר קבלת הדיווח הראשוני, אותר ונעצר חשוד במעשה, בן 26 מכפר סבא אשר נעצר אמש בדרום הארץ ונלקח לחקירה במשרדי יחידת הסייבר. בסיום החקירה ובהתאם לממצאיה, החשוד יובא לדיון בהארכת מעצרו בבימ"ש השלום בראשל"צ.

"שב"כ ומשטרת ישראל יטפלו בחומרה ובכל האמצעים העומדים לרשותם מול איום בפגיעה כלפי אישי ציבור וימצא את הדין עם המעורבים", נמסר.

מכתב מרטיט איומים בנימין נתניהו יוני נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד