כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
לאור ההצלחה

להתמודד בסביבה עסקית גלובלית: קורס סחר בינלאומי יכשיר עצמאים חרדים

פוטנציאל היצוא והיבוא של ישראל, עדיין לא מומש במלואו • הזדמנויות עסקיות בחו"ל יכולות להיות בהישג יד כאשר מגדירים את הכלים והמהלכים הנדרשים • לאור ההצלחה: קורס סחר בינלאומי של ביזמקס חוזר שוב

להתמודד בסביבה עסקית גלובלית: קורס סחר בינלאומי יכשיר עצמאים חרדים
יבוא מחו"ל צילום: Miriam Alster/FLASH90

בעולם גלובלי עם כלכלה חופשית, תחום הסחר הבינלאומי הולך ומתרחב ומציע אינספור אפשרויות. גם שגשוג של הסכמים בינלאומיים, הפחתת מיסי יבוא והקלות רגולציה, הפכו את תהליכי היבוא והיצוא לזמינים יותר מבעבר ולבסיסה של הכלכלה העולמית במאה ה-21.

על מנת להצליח בתחום זה נדרשת יותר מתמיד הבנה מעמיקה של חוקי המשחק לצד מקצועיות, מומחיות ומצוינות. לטובת סוחרים ומתעניינים בתחום, פיתחו במרכז החדשנות ביזמקס בירושלים שמופעל על ידי קרן קמ"ח, אחים גלובל והרשות לפיתוח ירושלים, תכנית הכשרה לסחר בינלאומי שמקנה את הכלים המדויקים לסוחר המתחיל.

לקורס המבוקש לחצו כאן>>>>

בין אם אתם יזמים פרטיים ובין אם אתם מעוניינים למצוא משרה רווחית בחברות יצוא/יבוא, קורס יישומי זה מציע לכם לרכוש כלים מעשיים וידע מעמיק בכל הקשור בתחום מרתק ורבגוני זה. "כל מי שרוצה להיכנס לעולם של סחר ומכר בינלאומי חייב להכיר היטב את חוקי היסוד והמגבלות" מסביר אליהו דינוביץ מנכ"ל ביזמקס. "חשוב לדעת איך משתלם לשנע סחורה, להכיר היטב את ההתנהלות מול המכס ואפילו איך ואיפה משתלם לאחסן את הסחורה".

ואכן, המחזור החמישי שנפתח בקרוב יחד עם מטי ירושלים, מנגיש את מילון המושגים המלא של עולמות היצוא והיבוא כמו הכרת המבנה החוזי בין המוכר לקונה בעסקאות סחר בינלאומי, מונחי המכר הבינלאומי, הרמות השונות בכיסוי הביטוחי, שיטות התשלום המקובלות בסחב"ל, הסכמי הסחר עליהם חתומה ישראל, תעריפי השילוח הימי וההובלה אווירית וחוקיות היבוא והיצוא לישראל וממנה מול רשויות המכס. תכנית הלימודים משלבת גם יזמות עסקית וכלים לשיווק ומכירה.

המחזור החמישי של התכנית יפתח ביום ראשון כ' תמוז (09.07.23) במתחם ביזמקס בירושלים. הקורס שיכלול 13 מפגשים שבועיים, יועבר על ידי המרצה חיים פרי, בוגר אוניברסיטת בר-אילן בכלכלה וראיית חשבון, העוסק בתחומי הייבוא והייצוא כ-40 שנה ומשמש כיועץ לחברות העוסקות ביבוא ויצוא במיקוד של חיסכון בעלויות.

לקורס המבוקש השאירו פרטים>>>>

ביזמקס יבוא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד