י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לקראת הלילה השישי

פריז: סבתו של הנער שנורה למוות קוראת להרגעת הרוחות

סבתו של נהאל, הנער בן ה-17 שנורה למוות על ידי שוטר תנועה בפריז ביום שלישי שעבר קוראת למתפרעים: הפסיקו למחות והפסיקו את המהומות 

פריז: סבתו של הנער שנורה למוות קוראת להרגעת הרוחות
מהומות ענק בפריז צילום: צילום מסך

זה נגמר, לילד שלי אין יותר חיים - סבתא של הבחור בן ה-17, נהל מרזוק, שנורה למוות ביום שלישי שעבר מדברת לראשונה. "אני עייפה", היא אומרת. "זה נגמר, לילד שלי אין חיים יותר."

בנוסף לכך, היא קוראת להרגיע ולהפסיק להתפרע, היא מוסיפה: "אל תהרסו את בתי הספר, אל תהסו את האוטובוסים. אלו אימהות אחרות שנוסעות באוטובוסים האלה". מוקדם יותר היא אמרה שהמתפרעים השתמשו במותו של נהל כתירוץ.

סבתו של נהל מרזוק קראה להרגעת המצב לאחר לילה חמישי של אי שקט ברחבי המדינה לאחר שנכדה בן ה-17 נהרג על ידי המשטרה. "אנחנו לא רוצים שהם יהרסו חנויות, אוטובוסים ובתי ספר", אמרה נדיה ל-BFM TV. "הם משתמשים בנחל כתירוץ", היא אומרת, "אנחנו רוצים שהעניינים יירגעו".

בתגובה לכסף שנאסף כתרומה עבור השוטר שנעצר לאחר שירה למוות בנכדה ביום שלישי אמרה "כואב לי הלב". אבל היא אומרת שיש לה ביטחון שהשוטר ייענש כמו כולם.

הרחובות בערים רבות ברחבי צרפת בוערים כבר כמה ימים במהומות שפרצו בערים רבות, ביניהן פריז, מרסיי, ליון, טולוז, שטרסבורג וליל. המהומות החלו לאחר שצעיר בן 17 ממוצא אלג'יראי ומרוקאי, נורה למוות ביום שלישי האחרון בפרבר ננטר. 

אמו של הנער שנורה למוות, אמרה כי "הוא היה רק ילד, הוא צריך את אמא שלו, הוא נישק אותי לשלום בבוקר ואמר 'אני אוהב אותך אמא'. שעה לאחר מכן אמרו לי שירו בבן שלי, מה אעשה? הוא היה החיים שלי, הוא היה הכל בשבילי".

צרפת מהומות אלימות משטרתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד